AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #1 Del Skrevet 12. september 2015 Da er det konkludert. Det er cowgirl-stillingen som forårsaker flest penis-brudd. Etterfulgt av doggy. Noe å tenke på. http://www.side3.no/dittsexliv/forskere-konkluderer-dette-er-den-farligste-sexstillingen/3423133956.html Anonymous poster hash: d044a...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 12. september 2015 #2 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg ELSKER cowgirl stilling, er selv en ekte cowgirl!! Om mannen har stor, tykk og solid penis, så burde ikke dette være noe problem. Jeg kan forstå at tynne stilke-peniser lett kan knekkes, derfor må vi forebygge slike peniser og at de har for mye sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3 Del Skrevet 12. september 2015 Gå vekkAnonymous poster hash: 63706...8c5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg ELSKER cowgirl stilling, er selv en ekte cowgirl!! Om mannen har stor, tykk og solid penis, så burde ikke dette være noe problem. Jeg kan forstå at tynne stilke-peniser lett kan knekkes, derfor må vi forebygge slike peniser og at de har for mye sex. Har du skrevet en eneste kommentar her inne der du høres ut som du er noenlunde oppegående? Hvis du hadde hatt et visst minimum av allmennkunnskaper kunne du gjort dette resonnementet: En gjennomsnittskvinne veier ca. 65 kg. Hvis hun legger vekten sin bakover når hun sitter oppå mannen spiller det ingen rolle om penisen er tykk og lang eller liten og tynn, da brekker den uansett. Faktisk vil en kortere penis ha mindre sjanse for å brekke. Det skyldes av at det blir mindre dreiemoment, altså kraft ganger arm. Hvis armen, i dette tilfellet penisen, er kortere, blir dreiemomentet mindre, altså mindre belastning på penis. Anonymous poster hash: ca448...2ed 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 12. september 2015 #5 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg ELSKER cowgirl stilling, er selv en ekte cowgirl!! Om mannen har stor, tykk og solid penis, så burde ikke dette være noe problem. Jeg kan forstå at tynne stilke-peniser lett kan knekkes, derfor må vi forebygge slike peniser og at de har for mye sex. Forebygge tynne peniser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Del Skrevet 12. september 2015 Har du skrevet en eneste kommentar her inne der du høres ut som du er noenlunde oppegående? Hvis du hadde hatt et visst minimum av allmennkunnskaper kunne du gjort dette resonnementet: En gjennomsnittskvinne veier ca. 65 kg. Hvis hun legger vekten sin bakover når hun sitter oppå mannen spiller det ingen rolle om penisen er tykk og lang eller liten og tynn, da brekker den uansett. Faktisk vil en kortere penis ha mindre sjanse for å brekke. Det skyldes av at det blir mindre dreiemoment, altså kraft ganger arm. Hvis armen, i dette tilfellet penisen, er kortere, blir dreiemomentet mindre, altså mindre belastning på penis. Anonymous poster hash: ca448...2ed Slutt med å mate trollet. Anonymous poster hash: 09c0b...d8c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 12. september 2015 #7 Del Skrevet 12. september 2015 Har du skrevet en eneste kommentar her inne der du høres ut som du er noenlunde oppegående? Hvis du hadde hatt et visst minimum av allmennkunnskaper kunne du gjort dette resonnementet: En gjennomsnittskvinne veier ca. 65 kg. Hvis hun legger vekten sin bakover når hun sitter oppå mannen spiller det ingen rolle om penisen er tykk og lang eller liten og tynn, da brekker den uansett. Faktisk vil en kortere penis ha mindre sjanse for å brekke. Det skyldes av at det blir mindre dreiemoment, altså kraft ganger arm. Hvis armen, i dette tilfellet penisen, er kortere, blir dreiemomentet mindre, altså mindre belastning på penis. Anonymous poster hash: ca448...2ed Jeg synes dette er et svært dårlig argument for å fortsatt støtte små tynne peniser. Jeg mener ja-siden for store peniser gang på gang har vist at store peniser både er jævla deilige og en berikelse av samfunnet. Små og tynne gaver er ikke forenelig med de fleste sine ønsker i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 12. september 2015 #8 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg synes dette er et svært dårlig argument for å fortsatt støtte små tynne peniser. Jeg mener ja-siden for store peniser gang på gang har vist at store peniser både er jævla deilige og en berikelse av samfunnet. Små og tynne gaver er ikke forenelig med de fleste sine ønsker i dag. Du er ikke en fullt så god satiriker som du tror du er... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 12. september 2015 #9 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Du er ikke en fullt så god satiriker som du tror du er... Jeg prøver ikke å være morsom og jeg mener for fullt alvor i mine hjertesaker. Vi KAN rett og slett ikke ignorere viktige fremtidige kvinners ve og vel, samt retten til å ha det moro og ikke bli skuffet av menn som ikke innfrir og som stadig lyver om størrelse for å få napp på oss etterspurte jenter... Endret 13. september 2015 av Cowboy Lotte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 12. september 2015 #10 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg prøver ikke å være morsom og jeg mener for fullt alvor i mine hjertesaker. Vi KAN rett og slett ignorere viktige fremtidige kvinners ve og vel, samt retten til å ha det moro og ikke bli skuffet av menn som ikke innfrir og som stadig lyver om størrelse for å få napp på oss etterspurte jenter... Du er herlig Lotte. Kjemp for store kukker du. Jeg er helt sikker på at du finner støtte hos mange kvinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 12. september 2015 #11 Del Skrevet 12. september 2015 Du er herlig Lotte. Kjemp for store kukker du. Jeg er helt sikker på at du finner støtte hos mange kvinner Du er også en real kar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 12. september 2015 #12 Del Skrevet 12. september 2015 Du er også en real kar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #13 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg prøver ikke å være morsom og jeg mener for fullt alvor i mine hjertesaker. Vi KAN rett og slett ignorere viktige fremtidige kvinners ve og vel, samt retten til å ha det moro og ikke bli skuffet av menn som ikke innfrir og som stadig lyver om størrelse for å få napp på oss etterspurte jenter... Nå tror jeg helst du er en mann, i virkeligheten. Anonymous poster hash: 1e242...0ca 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #14 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg synes dette er et svært dårlig argument for å fortsatt støtte små tynne peniser. Jeg mener ja-siden for store peniser gang på gang har vist at store peniser både er jævla deilige og en berikelse av samfunnet. Små og tynne gaver er ikke forenelig med de fleste sine ønsker i dag. At du syns store peniser er deilige har ikke noe med hvordan det fungerer i cowgirl stillingen i det hele tatt. Jeg tror bakgrunnen til at en del liker store kuker er fordi fitta kanskje er utvida som lærdaltunnelen og kun passer til stor kuk. Strørrelsen trenger ikke ha så mye å si, så lenge du ikke ligner på lærdaltunnelen. Og det er vel det jeg tror her, at du må ha stor kuk pga komplekser selv i underlivet. Men for all del, kos deg med stor kuk du. Mens vi med litt normal vett får heller kose oss med det som faktisk betyr noe.. Anonymous poster hash: 1a182...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. september 2015 #15 Del Skrevet 12. september 2015 Tråden ryddet for personangrep, samt svar Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 13. september 2015 #16 Del Skrevet 13. september 2015 Er bare å være forsiktig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. september 2015 #17 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg synes dette er et svært dårlig argument for å fortsatt støtte små tynne peniser. Jeg mener ja-siden for store peniser gang på gang har vist at store peniser både er jævla deilige og en berikelse av samfunnet. Små og tynne gaver er ikke forenelig med de fleste sine ønsker i dag. Men glem nå ikke at: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. september 2015 #18 Del Skrevet 13. september 2015 Tråden ryddet, spørsmål om moderering tas på PM eller Ris og Ros.Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cya89 Skrevet 29. september 2015 #19 Del Skrevet 29. september 2015 har erfart dette, en gang da jeg hadde sex med en "cowgirl", gjorde det vondt når hun beveget seg i en annen retning. hun må hele tiden følge penisens form for å ikke knekke den. Ellers er det best at mannen er den aktive part i en sånn stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #20 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg synes dette er et svært dårlig argument for å fortsatt støtte små tynne peniser. Jeg mener ja-siden for store peniser gang på gang har vist at store peniser både er jævla deilige og en berikelse av samfunnet. Små og tynne gaver er ikke forenelig med de fleste sine ønsker i dag. Du har aldri pult! Anonymous poster hash: 5ca34...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå