AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Hei! Har du/dere forsøkt dere i swingersmiljøet? Hvordan påvirket det deg/deres forhold? Hvordan gikk dere fram? Anonymous poster hash: 5100d...a47
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Det gikk jævla dårlig... Kona ble rundpult, mens jeg satt og så på... Anonymous poster hash: 5d35e...d36
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 http:// www.xvideos.com/video10389395/swing_1x05_-_darrell_and_nikki Anonymous poster hash: 5d35e...d36
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 (endret) Det gikk jævla dårlig... Kona ble rundpult, mens jeg satt og så på...Anonymous poster hash: 5d35e...d36 Dere må jo drøfte på forhånd hvordan dere vil ha det, grenser, kodeord, etc. Det er mye fler menn enn kvinner på sånne steder, så du ber jo om trøbbel om du ikke tenner på cuckolding. Å bare dukke opp uforberedt og la konen ha seg mot din vilje er så amatør som det går an. Er dere fortsatt sammen?Anonymous poster hash: d64a8...fff Endret 12. september 2015 av Bond
Cowboy Lotte Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Det er helt greit at jeg har mange sexpartnere, slik at evt. partner vet å holde seg nøktern fordi jeg er en populær og meget etterspurt jente...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Det gikk jævla dårlig... Kona ble rundpult, mens jeg satt og så på...Anonymous poster hash: 5d35e...d36 Dette låt jo veldig intelligent.Anonymous poster hash: 20da2...2ce
Gjest Bond Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Det gikk jævla dårlig... Kona ble rundpult, mens jeg satt og så på... Anonymous poster hash: 5d35e...d36 Hva hadde du forventet? Anonymous poster hash: bfa93...d3a
Månelise Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Det fungerer bra for mannen min og megmeg, og vi har holdt på ca 2 ganger i måneden i 4år nå. Vi begynte med å Google etter swingersmiljøer i landsdelen vi bor, men skjønte fort at dette stort sett foregår bak lukkede dører i private hjem. Da testet vi forskjellige nettsider/datingsider for swingers, og det førte oss inn i det miljøet vi er i nå. Vi har treff ca en gang i måneden, og så treffer vi noen av dem når vi har lyst utenom. Det er mange dårlige nettsider, men vi har veldig bra erfaring med www.swingersdate.no. Uansett, så er det viktig at den eller de som vil utforske swinging, tenker seg godt om før man setter utfor. Det er faktisk mange følelser som kan settes i gang når man ser den man er glad i holde på med andre. 2
Adina Skrevet 16. februar 2016 #10 Skrevet 16. februar 2016 swingersdate.no ville jeg styrt klar av... les vilkårene, så tror jeg de fleste er enige.... alt du laster opp er tilgjengelig for hele nettverket til dating factory, en rekke av profilene er ikke Norske... automatiske belastninger av abonnementet, det må sies opp minst 14 dager før ny periode starter osv... de kan endre prisene som de vil, du må registrere deg før du i det hele tatt får vite hva det koster å bruke nettsiden... de kan sende deg meldinger som du må betale for å kunne respondere på, bare for å nevne noe. Kort sagt er det en white label site, det er bare designet som er unikt, en profil opprettet der, vises på mange forskjellige nettsider og fordelt på totalt 40 forskjellige nisjer... i en rekek forskjelige land (blant de mer spesielle nisjene din profil fort dukker opp på, er kanskje deafdating.no) Det finnes flere NORSKE alternativer, som cupido.no eller lyst-club.no (mer swingers orientert) eller den største av de internasjonale: sdc.com For generell informasjon om swingers, så kan swingersguiden.no være et godt sted å starte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå