Gjest Ung gentleman Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Jeg er på utkikk etter ei elskerinne som er i den modne alderen. Føler at jeg trenger å utforske dette, har dere noen råd om hvordan jeg bør gå fram. Er selv 24 år..
Gjest Colubra Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Must.. constrain... sarcasm.. Det eneste jeg egentlig kan anbefale er vel et annet slags type forum, f.eks spraydate eller noe lignende..
sdfj Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 www.spraydate.no www.bloc.no eller på blink- du kan finne en link på www.dagbladet.no eller match eller nettvenn det er kjempe mange plasser.. til og med på deiligst eller penest kan du finne noen
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 www.eros.no og www.herresalongen.no (nok av klare og kåte kvinner der også..)
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Du bør ihvertfall ikke si til en kvinne at du ønsker deg en "elskerinne som er i den modne alderen" som du sier. Da sier du indirekte at hun er eldre og ingen kvinne liker å høre at hun er eldre uansett alder tror jeg. Tror du bør forsøke å fokusere på personen snarere enn alderen hennes. Og finn noe interessant å snakke om. Les noe interessant, fremstå som moden for alderen.
Melissa Gioberti Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Jeg har hørt at "Grethes ekteskapsbyrå" i Oslo er hot for denslags. Og du kan jo også prøve "Blender", Svisj", Mess TV osv. med "ensom ung mann med stort behov søker en jente å taZZte med" KoZZZ og klemZZ fra ufarlig ung mann som kjeder seg. PS! Må bo innenfor radius Finnmark-Oslo
Hu i Svingen Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 Tipper at hvis "modne kvinner" er interressert i deg, så finner de deg - og ikke du dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå