Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yepp! Forrige helg gjorde jeg det jeg burde gjort for lenge siden - nemlig å gjøre det slutt med samboeren.

Forholdet har ikke vært så godt det siste året, jeg fikk åpnet øynene mer og mer for hvordan han var. Tilslutt fikk jeg bare NOK!

Men han ble rasende og hev tingene mine ut på verandaen, måtte ringe politiet for å komme inn og hente resten av tingene mine. Ikke nok med det.. han la inn sexannonse om meg på ei nettside, gikk inn på mailkontoen min og spredde dritt om meg til alle på adresselista mi og diverse.. Jeg politianmeldte han selvfølgelig, og det endte at han fikk bot.. Det var alt - jeg som var fornermet i saken får ingenting for tort å svie..

Nå ser det ut som han begynner å roe seg, har sagt klart i fra at jeg nøler ikke med ny politianmeldelse dersom han prøver seg igjen på sånn sykt tull. For en idiot sier jeg bare, at det går an å synke så dypt som han har gjort! Og det bare for at jeg ikke ville leve sammen med ham resten av livet..

Har fått meg ny leilighet nå, skal flytte inn i månedsskiftet - gleder meg veldig, bor hos broren min foreløpig.

Så da har dere ny status på meg!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du kom deg vekk da.......ønsker deg lykke til videre :wink:

Skrevet

Herregud for en oppførsel, på sin plass med anmeldelse og bot ja.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...