Montezuma Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 Nå er sy-helgen over, og brudepikene har nesten ferdige kjoler! Må prøve dem på i morgen, og så kan de siste sømmene syes. Deilig å være ferdig med enda en ting! Var så heldig å finne stoff i en helt perfekt farge til bare 50,- meteren. En nydelig, glinsende, iskald blekrosa farge (liker ikke nusselig babyrosa). Nederst har jeg sydd to bånd av samme stoff (lagt utenpå kjolen), akkurat som på brudekjolen. Nå matcher vi skikkelig!! Kjole til to brudepiker kom på 200,-. Skal ta samme stoff og drapere rundt hårbøyler, og så dekorere med sølvtråd og strykenagler, så blinker det litt av jentene også!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Åååå... hvor fant du så billig stoff? Skal sy brudepikekjoler, men finner ikke stoff som jeg synes er billig nok... og fint nok også da selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei lucy! Stoffet kjøpte jeg i en innvandrer-butikk på Grønland. Det er et utall av dem, men jeg fikk veldig god hjelp i den som ligger på skrå for Rudo helgesen. Kjøpte tykt og tungt satin-stoff for 50,- pr.m. Stoff til fôr koster 20,- pr. m. Må innrømme at jeg er av de som var en tanke fordomsfull til innvandrer-butikker, men jeg ble såååå positivt overrasket! De som jobber i fler av disse butikkene er så kunnskapsrike og serviceminded, og butikkene er rene og pene. Damene sitter jo på gulvet og syr - så rent er det! _________________ tuppelure 8. juni 20021212[ Dette Innlegg er endret av: tuppelure den 2002-03-04 19:05 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 En liten kommentar bare......... Hmmmmm..... jeg kan ikke si at jeg likte ordet du skrev "............." Veldig støtende!!! Skjerp deg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Anonym! Nå er du vel fornøyd! Endret kun til ære for deg! 1212[ Dette Innlegg er endret av: tuppelure den 2002-03-04 19:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilie Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Det beste hadde jo vært at du endret innlegget ditt fordi du skjønte at du hadde tråkket over streken, og IKKE for å gjøre MEG fornøyd!!Det handler bare om å ha litt respekt for andre mennesker (uansett nasjonalitet) Og det var ikke meningen å legge meg ut som anonym bruker,jeg er ikke flau for å vise hvem jeg er, Jeg er CILIE!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: Cilie den 2002-03-04 19:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå