AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg vet jeg er sent ute med å kjøpe bryllupsgave, men det ble sånn denne gangen. Trenger litt hjelp nå i kveld! Skal i en liten bryllupsfest i morgen kveld (lørdag) til et familiemedlem som er litt oppe i åra. Vi har ikke et supertett forhold, men møtes et par ganger i året. Fant ut i dag at alt på ønskelisten deres allerede er kjøpt. Vil gjerne at de skal sette pris på gaven de skal få, og vil ikke kjøpe noe tull. Er det helt på jordet om jeg kjøper noe fint frilufts/sportsutstyr? Er det en OK bryllupsgave? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: b0fd1...cf3
ElineRB Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Hva med gavekort på teater, musikaler, eller noe i den duren? Om du de bor i stavanger, kruset i lysefjorden. Eller om de bor i Bergen, gavekort på Kornelius. Du må ta båt ut på en egen øy for å spise, veldig fint det er da en grei gave til alle som har alt fra før av ihvertfall
melatonin Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Jeg hadde likt friluftsstuff. Men fikk bare flotte gaver selv om vi ikke fikk akkurat det. Hva med boblen av finn schjøll? Jeg elsker den vi fikk!
Bokdamen Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 (endret) En god kjøkkenkniv er alltid en hit.Ikke alle som unner seg det... Gavekort på restaurant? Eller som nevnt teater eller annen kultur. Man kan kjøpe gavekort fra billettservice, så kan de finne noe de gjerne vil gå på? Endret 12. september 2015 av Bokdamen
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Tusen takk for tipsene! 😊 TSAnonymous poster hash: b0fd1...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå