Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 lurer på om man kan ha skikkelige mens-smerter og regelmessig mens om man ikke har eggløsning?
Cinzia Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Min gynekolog sier at så lenge man har regelmessig mens, har man også eggløsning....Men det finnes sikkert unntak..
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 beklager, men jeg lærte til og med på skolen at man kan ha mens uten å ha eggløsning. Men man kan derimot ikke ha eggløsning uten å mens... Dette bekreftet også gynekologen min
Chiquita Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Jo, det er riktig som du sier Gjest - man har ikke mens uten å ha eggløsning... MEN - du kan ha MENSLIGNENDE BLØDNING på samme tid som du vanligvis skulle hatt mensen - uten at du har hatt eggløsning.... Denne menslignende blødningen kan være like sterk som din normale mens, og du ser derfor ikke forskjell. Eller den kan være svakere/sterkere slik at du ser forskjell.... Altså - regelmessig mens har du bare dersom du har eggløsning, men du kan ha regelmessige blødninger uten å ha eggløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå