Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hvorfor noen vil se ut slik frivillig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn synes slike jenter er hotte!

Anonymous poster hash: efd9e...281
  • Liker 1
Skrevet

Hver sin smak... Jeg vil heller ha mitt eget middelmådige utseende.

Anonymous poster hash: ffcd0...f6b

• Liker 2
Skrevet

Tror egentlig ikke det var tampongene de to unge guttene lo av.

Anonymous poster hash: 5c546...548
  • Liker 8
Skrevet

Desiree Nilsson er en veldig pen jente, hun skulle bare ha roet ned leppeinjeksjonene en gang i tiden. :P

Anonymous poster hash: 3e750...cd6
  • Liker 10
Skrevet

Folk har forskjellige meninger om hva som er et pent utseende. Derfor vil noen se slik ut frivillig.

At du eller jeg eller hvermansen kanskje ikke har samme sans for estetikk spiller fint liten rolle, så lenge hun selv er fornøyd.

• Liker 3
Skrevet

Trenden med strekøyenbryn,extensions og injeksjoner overalt er tragisk.Mange kommer til å se helt jævlig ut når de blir 30-40 år.

Anonymous poster hash: e50a0...8cf
  • Liker 3
Skrevet

Jeg fatter bare ikke at noen vil gjøre seg selv styggere med vilje. Trodde meningen bak restylane, botox, falskt hår, falske vipper, falsk brunfarge var at det skulle gjøre folk penere....       Hvordan kan de ikke selv se hvor forferdelige de ser ut? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde vært veldig redd for hvordan hun så ut om morgenen om jeg hadde tatt hun med hjem...

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter bare ikke at noen vil gjøre seg selv styggere med vilje. Trodde meningen bak restylane, botox, falskt hår, falske vipper, falsk brunfarge var at det skulle gjøre folk penere....       Hvordan kan de ikke selv se hvor forferdelige de ser ut? 

Tror folk som propper seg full med botox og restylane blir blinde på det, og at de selv ikke klarer å se hvordan de egentlig ser ut.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vært veldig redd for hvordan hun så ut om morgenen om jeg hadde tatt hun med hjem...

Hvorfor?  Syns du ikke at hun allerede ser skremmende ut?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor?  Syns du ikke at hun allerede ser skremmende ut?

Joo nettopp. Kunne jo sett ut som Shrek for alt jeg vet.

Skrevet

Hun er ikke det beste eksempelet på å se skummel ut pga for mange injeksjoner/operasjoner,osv...

Hun har pent hår,fin hud, fine bryn, pent sminket...det eneste som ikke passer inn der er leppene,for det er de som får henne til å se rar ut. Jeg har enda ikke sett en eneste person som ser bedre ut med injeksjon i leppene. Det blir enten skummelt eller komisk.

Tror forsåvidt ikke at hun ser stygg ut uten sminke, hun ser ut som en vanlig jente med litt komiske lepper,bare..

Anonymous poster hash: 48838...d5e
  • Liker 1
Skrevet

If it ain't broke, don't fix it!

• Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Hun ser skitten ut i ansiktet sitt. De menn som synes dette er hot, synes ikke jeg er hot. Og omvendt.

Skrevet

http://dessies.socialones.se/wp-content/uploads/2015/09/breaths.jpg

Hun ser ut som en helt vanlig jente, og hun er langt i fra stygg. Men som man ser, de leppene får munnen til å se rar ut, og det samme gjelder 99,9% av alle der ute (bloggere og "vanlig" folk) som får et komisk/rart utseende med Restylane,eller hva de enn bruker i leppene..

http://uploads.unitedinfluencers.se/uploads/sites/7/2015/09/des.jpg

• Liker 1
Skrevet

Hun ser skitten ut i ansiktet sitt. De menn som synes dette er hot, synes ikke jeg er hot. Og omvendt.

Jeg synes huden ser helt fin ut, hun har tydelig brukt solpudder der for å få litt brunlig glød.

Tviler sterkt på at hun har skitten hud,da dette hadde kommet mye tydeligere frem mtp nupper og kviser osv.

Skjønner ikke hva dere "hater" sånn for, hun er en søt jente.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...