Gå til innhold

Vil få slankere lår - men det gjør overkroppen min "anorektisk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

For all del, jeg er slank, men jeg vil ha lårene mine en størrelse smalere. Jeg har gått ned noen kg, men resultatet er at jeg ser tynn og spinkel ut på overkroppen, mens lårene kun er blitt en anelse smalere. Jeg ønsker ikke bli tynnere på overkroppen, jeg har jo knapt magefett! Er det bare noe jeg må godta? Jeg vet jo at underkroppen som regel er det området kvinner har vanskeligst for å miste fett. Vil styrketrening kunne stramme de opp - slik at de ser noe smalere ut?

Anonymous poster hash: 58a45...327
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikon.

Anonymous poster hash: 118c7...fa3

Skrevet

Min kropp er som din. Jeg har tidligere hatt store komplekser for lårene mine, og i mange år vært undervektig for å se bra ut i skinny jeans. Med årene har jeg imidlertid begynt å akseptere at sånn er kroppen min. Jeg gidder ikke de evinnelige og usunne slankekurene lenger. Og fra et helsemessig perspektiv er faktisk pæreformen den mest sunne. Det er magefettet som er usunt, og der har jeg alltid vært slank. Jeg skulle ønske jeg klarte godta kroppen min for mange år siden, og håper at du også gjør det nå. Tenk hvor flott Beyonce er for eksempel, slank og sterk kropp med flotte kraftigere ben. 

Men styrketrening med tyngre vekter med fokus på overkropp kan hjelpe litt.

Anonymous poster hash: 997ad...a8d
  • Liker 1
Skrevet

Lær deg å sette pris på kroopen din. Du er faktisk heldig! Finere med kraftige lår og legger + smal overkropp, enn tynne lår og stor overkropp, eller tynne lår og slapp overkropp!

Anonymous poster hash: 327ad...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...