AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #21 Skrevet 14. september 2015 Men hvis ønsket er fiber og protein og metthet og næring, hvorfor ikke ta en brødskive med leverpostei og et glass melk? (Bare overse dette, jeg skal ikke prøve å spore av diskusjonen.) For det første så kan en nutrilett hjelpe på søtsuget og for den andre er det lettere å ta med seg en bar i veska enn en brødskive og et glass med melk. Anonymous poster hash: 1f881...b4f 2
Ms. Steele Skrevet 14. september 2015 #22 Skrevet 14. september 2015 Er det ikke bedre å kjøpe en liten cuba sjokolade eller noe? Det har jo like mange kalorier som en nutrilett bare + halve prisen?! Dette stemmer ikke helt. En Cuba veier 37 gram og har ca 203 kcal. En Nutrilett bar med kokos veier 30 gram og har bare 105 kcal. Ikke tvil om hvilke av de to jeg velger i hvert fall
penny_ Skrevet 15. september 2015 #23 Skrevet 15. september 2015 Men hvis ønsket er fiber og protein og metthet og næring, hvorfor ikke ta en brødskive med leverpostei og et glass melk? (Bare overse dette, jeg skal ikke prøve å spore av diskusjonen.) Ja, fordi brødskive med leverpostei er jo like godt som sjokolade.
Pringle Skrevet 15. september 2015 #24 Skrevet 15. september 2015 Ja, fordi brødskive med leverpostei er jo like godt som sjokolade. Og Nutrilett er like godt som Cuba
penny_ Skrevet 15. september 2015 #25 Skrevet 15. september 2015 Og Nutrilett er like godt som Cuba Nei, men som nevnt lenger opp er den mer nyttig næringsmessig, så litt av smaken må man ofre. Det er likevel en grei erstatning for sjokolade.
Gjest Gjest_Idja Skrevet 15. september 2015 #26 Skrevet 15. september 2015 Og Nutrilett er like godt som Cuba En Cuba metter ikke i det hele tatt, en Nutrilettbar derimot kan holde sulten unna noen timer til. Jeg syns de er geniale å ha med på tur.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #27 Skrevet 15. september 2015 Er det bare jeg som blir veldig oppblåst av Nutrilett? Anonymous poster hash: 0bfdf...938
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #29 Skrevet 15. september 2015 YT restitusjonsbar med peanøtt/sjokolade. Supergod!Anonymous poster hash: 2fe4b...beb
Gjest Skrevet 15. september 2015 #30 Skrevet 15. september 2015 Synes karamell-baren er ganske god. Synd jeg er for grådig til å bruke 30 kr på 200kcal med mat..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå