AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Er du sunn eller usunn ikveld?Anonymous poster hash: cc7f5...6c9
Thorn Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Sunn i kveld, prøver å ta tilbake lørdagskosen! Så i kveld blir det fullkornspita med tunfiskrøre, ei klementin og noen druer
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 aner ikke enda. Hadde helt glemt at det er fredag i dag så har ikke fått kjøpt meg noe godis. Enten så blir det butikk for å kjøpe godis i kveld eller så kommer jeg til å kose meg med nøtter. Anonymous poster hash: 6c990...434
Maximillian Cohen Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Jeg har allerede spist en liten håndfull sjokolade, og kommer til å ta meg et par øl. Absolutt ikke dårlig samvittighet.
Gjest SykkelJenny Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Jeg prioriterer rødvin når jeg skal velge noe å skeie ut med fredag og lørdag. Har sluttet med snop, chips og is ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå