Gå til innhold

Nettdating, dater, og usikkerhet...

Nettdating  

8 stemmer

1. 1. Har du avtalt treff med nettdater, og måtte trekke deg fordi du ikke føler deg klar?

• Ja
      5
    • Nei
      3
  2. 2. Mener dere at det er lettere å gå videre når man har fått eksen på avstand?

• Ja
      7
    • Nei
      1
  3. 3. Er du redd for å få avslag når du møter en nettdate i virkeligheten?

• Ja
      5
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har utsatt flere dater med samme fyr noen gang? Jeg driver med nettdating, og jeg har faktisk gjort noe galt.. Det er å skrive med en type, selv om jeg ikke er helt klar for dating. Jeg har hatt kontakt med eksen inntil nå, men jeg tror ikke at det er håp for at eksen vil bli sammen igjen. Jeg er usikker på han. 

Derfor har jeg trukket meg fra flere dater med den fyren jeg skriver med fra nettet. Nå må jeg trekke meg igjen for jeg er ikke klar... 

Noen som har vært der? Og kan gi meg tips i hva jeg kan si til nettdaten, eller hva jeg bør gjøre? 

Anonymous poster hash: cea10...686
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ønsker du å avslutte kontakten med denne mannen du skriver med?

Jeg synest du bare bær legge det frem akkurat som du sier; At du innser at du ikke er klar for dating ennå. Ikke hold mannen på gress heller.

• Liker 1
Skrevet

Men ønsker du å avslutte kontakten med denne mannen du skriver med?

Jeg synest du bare bær legge det frem akkurat som du sier; At du innser at du ikke er klar for dating ennå. Ikke hold mannen på gress heller.

Ja, enten bør jeg fortelle det som det er, eller får jeg forsøke å få til en date så snart som mulig med han. Jeg tror det er viktig å distansere meg litt i fra eksen min, for da vil det være lettere å gå videre. 

Skrevet

Ja, enten bør jeg fortelle det som det er, eller får jeg forsøke å få til en date så snart som mulig med han. Jeg tror det er viktig å distansere meg litt i fra eksen min, for da vil det være lettere å gå videre.  Anonymous poster hash: cea10...686

MÅ du date noen ? Er det ikke lurt å bruke tid til seg selv en stund?

Anonymous poster hash: afbb6...b04

• Liker 1
Skrevet

MÅ du date noen ? Er det ikke lurt å bruke tid til seg selv en stund?

Anonymous poster hash: afbb6...b04

Jeg liker ikke å date, for jeg får så utrolig dårlig selvtillit hvis fyren gir meg avslag. Samtidig liker jeg ikke å måtte gi en mann avslag selv. Så jeg burde gjerne tatt det litt med ro en stund til jeg er helt over eksen. 

Skrevet

Jeg liker ikke å date, for jeg får så utrolig dårlig selvtillit hvis fyren gir meg avslag. Samtidig liker jeg ikke å måtte gi en mann avslag selv. Så jeg burde gjerne tatt det litt med ro en stund til jeg er helt over eksen.  Anonymous poster hash: cea10...686

For ditt eget beste høres det ut som om du trenger mer tid for deg selv. Det er ikke gitt at en kommer over noen ved å hoppe på andre. Og det er jo ikke noe å "lure" daten heller om han ser for seg noe mer.

Skrevet

Hvorfor holder du på med nettdating når du er så klar over at du ikke er klar for noe nytt enda? Det er jo å holde folk for narr, når du skriver med dem og avtaler dater, for så å avlyse. 

Jeg fikk kontakt med en kjempekjekk og hyggelig fyr, men etter en stund så kommer det fram at han ikke er ferdig med eksen overhodet, og egentlig ikke var ute etter noe på den nettsiden i det hele tatt. Jaha, hvorfor kaste bort tiden til folk, da? Det blir lissom litt for dumt.

Anonymous poster hash: 9f5a3...930
  • Liker 1
Skrevet

For ditt eget beste høres det ut som om du trenger mer tid for deg selv. Det er ikke gitt at en kommer over noen ved å hoppe på andre. Og det er jo ikke noe å "lure" daten heller om han ser for seg noe mer.

Tror det er lurest for meg å få det litt på avstand først ja. For så lenge jeg møter eksen min så er det ganske umulig å føle seg klar følelsesmessig til å gå videre. For min del er det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...