AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Det har lagret seg en hel haug med filmer jeg ikke vil se likevel på denne kategorien på youtube. Men jeg finner ingen måte å slette flere om gangen.. Noen som vet om dette går? Hadde disse filmene ligget i en spilleliste jeg selv hadde laget, kunne jeg jo slettet hele den. Men det går jo ikke i denne Anonymous poster hash: 9c4e8...b75
-Jiinxs- Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Du må slette de en og en, helt idiotisk at man måtte gjøre det på den måten!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Takk for svar! Ja, det er helt idiotisk! Jeg får sette på hele spillelisten, og skru av lyden så den snurrer å går gjennom listen. Så kan jeg trykke på "slett alle sette videoer" når listen er ferdig En og en, gidder jeg ihvertfall ikke Anonymous poster hash: 7b251...cdf
-Jiinxs- Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Youtube har blitt verre og verre. Fatter ikke at det skal være slik. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå