Gå til innhold

mens-varsler...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting. Er det noen andre her som merker når dere skal ha mensen etter at dere har onanert? For det gjør jeg :-? Etter orgasmen får jeg på en måte mensensmerter imageregionen. Og da vet jeg at jeg får mensen om en dag eller to.

Går ut ifra at det er noe de fleste merker. Har spurt venninnene mine om de merker det samme som meg, men de sier nei.

Jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe jeg også opplever, men det har først kommet i seinere tid. Fryktelig plagsomt for hos meg gjør det skikkelig vondt.

Skrevet

Jeg merker det også. Får vondt i magen akkurat som om mensen skulle ha kommet allerede. Har alltid vært slik, så har funnet ut at orgasmer må vente til etter mensen. Hadde ikke holdt ut dersom dette gjaldt mange dagene, men dreier seg bare om de to- tre siste dagene før mensen kommer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det får meg til å angre på at jeg i det hele tatt onanerte.Har ikke regelmessig mens, så på en måte er det jo greit at jeg merker det, men på den annen side angrer jeg på at jeg gjorde det..

Skrevet
Ja, det får meg til å angre på at jeg i det hele tatt onanerte.Har ikke regelmessig mens, så på en måte er det jo greit at jeg merker det, men på den annen side angrer jeg på at jeg gjorde det..

Ehh... Glemte å logge meg inn :oops:

Skrevet

hmmm..har jeg aldri tenkt over faktisk?

kansje jeg skal gjøre d neste gang... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...