AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg og kjæresten trener styrke, og idag spiser vi sånn greit sunt og bra, men tenkte å ta noen uker å være på 100% streng diett. Bare lurer på om hvor mange uker som trengs for å komme igang med dette? Og hva skal vi ha i oss? Om noen vet om gode artikler så gjerne link! ♡ Er så mye, og alt er forskjellig så ble vanskelig.. Vet det er enklere sagt enn gjort og at det tar tid altså. Er han som er den utålmodige av oss Anonymous poster hash: cdc6e...956
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Hastverk er lastverk. Anonymous poster hash: b5d59...184 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder. Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner. Anonymous poster hash: 53659...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder. Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner. Anonymous poster hash: 53659...5a9 Good point Det skal jeg huske på, også er det jo alltid mye lettere når man er to! Anonymous poster hash: cdc6e...956
Charmander Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Ja også gjør cardio for fettforbrenning. (Gå incline 5% @ 5 km/t i 45 min daglig).
Gjest Runforit Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder. Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner. Anonymous poster hash: 53659...5a9 Siste setning her makes sense. Resten er svada. Jeg spiser bøtter med peanøttsmør i uka og har ikke mye magefett.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Siste setning her makes sense. Resten er svada. Jeg spiser bøtter med peanøttsmør i uka og har ikke mye magefett. Nå kan vel du spise stortsett det du vil om du jogger såpass mye som du gjør. Anonymous poster hash: 43a40...218
Gjest Runforit Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Nå kan vel du spise stortsett det du vil om du jogger såpass mye som du gjør. Anonymous poster hash: 43a40...218 Kalori inn/ut gjelder uansett.
Pringle Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Jeg spiser også en god del nøtter og nøttesmør (kan kanskje regnes som bøttevis; blir ca en kilo pr måned, totalt), og jeg klarer ikke å "løpe" 200 meter i ett strekk engang Vil på det sterkeste fraråde ensformige dietter (ala "kyllingbryst, brun ris og brokkoli til middag hver dag").
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder. Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner. Anonymous poster hash: 53659...5a9 Som andre sier spiller det ingen rolle om maten er kalorifattig eller kaloritett. Det er det totale inntaket som bestemmer om du går ned i vekt eller ikke. Ved å spise kalorifattig kan du spise større mengde, men det betyr ikke at du blir mer mett enn å spise kaloritett mat som ofte metter bedre. Spise grønnsaker er et godt tips. Anonymous poster hash: e075d...9c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå