Gå til innhold

STRENG diett for å få vekk fett (spesielt magefett)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten trener styrke, og idag spiser vi sånn greit sunt og bra, men tenkte å ta noen uker å være på 100% streng diett.

Bare lurer på om hvor mange uker som trengs for å komme igang med dette?

Og hva skal vi ha i oss? Om noen vet om gode artikler så gjerne link! ♡

Er så mye, og alt er forskjellig så ble vanskelig..

Vet det er enklere sagt enn gjort og at det tar tid altså. Er han som er den utålmodige av oss :P

Anonymous poster hash: cdc6e...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hastverk er lastverk. 

Anonymous poster hash: b5d59...184
  • Liker 5
Skrevet

Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder. 
Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner. 

Anonymous poster hash: 53659...5a9
  • Liker 1
Skrevet

Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder.

Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner.

Good point :)

Det skal jeg huske på, også er det jo alltid mye lettere når man er to!

Anonymous poster hash: cdc6e...956

Skrevet

Ja også gjør cardio for fettforbrenning. (Gå incline 5% @ 5 km/t i 45 min daglig).

Skrevet

Bare spis kalorifattig, men mettende mat. Da jeg slanket meg spiste jeg kyllingfillet og kokte grønnsaker hver eneste dag til middag. Jeg gikk raskt ned i vekt. Var nede 20 kg på 5 måneder. Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner.  Anonymous poster hash: 53659...5a9

Siste setning her makes sense. Resten er svada.

Jeg spiser bøtter med peanøttsmør i uka og har ikke mye magefett.

Skrevet

Siste setning her makes sense. Resten er svada.

Jeg spiser bøtter med peanøttsmør i uka og har ikke mye magefett.

Nå kan vel du spise stortsett det du vil om du jogger såpass mye som du gjør. 

Anonymous poster hash: 43a40...218

Skrevet

Nå kan vel du spise stortsett det du vil om du jogger såpass mye som du gjør.  Anonymous poster hash: 43a40...218

Kalori inn/ut gjelder uansett.

Skrevet

Jeg spiser også en god del nøtter og nøttesmør (kan kanskje regnes som bøttevis; blir ca en kilo pr måned, totalt), og jeg klarer ikke å "løpe" 200 meter i ett strekk engang :P 

Vil på det sterkeste fraråde ensformige dietter (ala "kyllingbryst, brun ris og brokkoli til middag hver dag").

Skrevet

Bare pass på å spise mindre energi enn dere forbrenner

Som andre sier spiller det ingen rolle om maten er kalorifattig eller kaloritett. Det er det totale inntaket som bestemmer om du går ned i vekt eller ikke.

Ved å spise kalorifattig kan du spise større mengde, men det betyr ikke at du blir mer mett enn å spise kaloritett mat som ofte metter bedre. Spise grønnsaker er et godt tips. 

Anonymous poster hash: e075d...9c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...