AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Hei Jeg har nylig flyttet og vil gjerne ha muligheten til å bruke nette, men vet egentlig ikke hvordan jeg skal gå fram. Hvem ringer jeg og hva skal jeg egentlig kjøpe? I den nye leiligheten er det 3 hul i vegen og det står Canal digital ovenfor, hva kan det være ? Jeg setter stor pris på om noen vil hjelpe Mvh Jente 22 år Anonymous poster hash: e7f9d...37a
Jus sanguinis Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Hei Jeg har nylig flyttet og vil gjerne ha muligheten til å bruke nette, men vet egentlig ikke hvordan jeg skal gå fram. Hvem ringer jeg og hva skal jeg egentlig kjøpe? I den nye leiligheten er det 3 hul i vegen og det står Canal digital ovenfor, hva kan det være ? Jeg setter stor pris på om noen vil hjelpe Mvh Jente 22 år Anonymous poster hash: e7f9d...37a Da ringer du Canal Digital og spør om du kan få internett på adressen din, og eventuelt hvilke hastigheter til hvilken pris.Siden jeg regner med at du leier kan du også kontakte gråbeinet for å spørre hvilke internettløsninger som finnes i leiligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Da ringer du Canal Digital og spør om du kan få internett på adressen din, og eventuelt hvilke hastigheter til hvilken pris. Siden jeg regner med at du leier kan du også kontakte gråbeinet for å spørre hvilke internettløsninger som finnes i leiligheten. Men er ikke canaldigital tv også da. Jeg skal ikke ha tv bare internett Ts Anonymous poster hash: e7f9d...37a
Jus sanguinis Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 (endret) Men er ikke canaldigital tv også da. Jeg skal ikke ha tv bare internett TsAnonymous poster hash: e7f9d...37a Jo da, men de leverer internett også, og kun internett hvis det er bare er det du vil ha. Men det avhenger egentlig av om det er satellitt eller kabel. Ring så får du svar. Endret 11. september 2015 av Jus sanguinis
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Du er vel pent nødt til betale for TV om du skal ha internett via Canal Digital? Anonymous poster hash: a3507...12e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Jeg ringte til canaldigital og det koster ca 800 kr pr måned for tv og Internett. Kunne ikke bare få Internet sa de. Mens med telenor er prisen for Internett ca 400 kr. Jeg er lit i tvil, for hva om jeg i framtiden bestemmer meg å kjøpe tv. Er også lit redd for at internettet til Telenor skal være treg. Det virker tryggere med canaldigietal, eller? Ts Anonymous poster hash: e7f9d...37a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Jeg ringte til canaldigital og det koster ca 800 kr pr måned for tv og Internett. Kunne ikke bare få Internet sa de. Mens med telenor er prisen for Internett ca 400 kr. Jeg er lit i tvil, for hva om jeg i framtiden bestemmer meg å kjøpe tv. Er også lit redd for at internettet til Telenor skal være treg. Det virker tryggere med canaldigietal, eller? Ts Anonymous poster hash: e7f9d...37a Gå inn på kapaksweb og søk opp din adresse, der kan du se maks hastighet du kan få på din linje. Det burde holde i massevis med 5 mb linje om det er bare du som skal bruke linjen. Telenor er både greit, og bra kundeservice. Får du ikke til dette, så ring Telenor så sjekker de opp for deg Anonymous poster hash: 83f6c...876 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Jeg ringte til canaldigital og det koster ca 800 kr pr måned for tv og Internett. Kunne ikke bare få Internet sa de. Mens med telenor er prisen for Internett ca 400 kr. Jeg er lit i tvil, for hva om jeg i framtiden bestemmer meg å kjøpe tv. Er også lit redd for at internettet til Telenor skal være treg. Det virker tryggere med canaldigietal, eller? Ts Anonymous poster hash: e7f9d...37a Det kommer helt an på linjen om internett blir tregt, ikke hvem som tilbyr internett. Er Telenor billigere så bestiller du derfra (husk at du må betale for ruter og montering). Anonymous poster hash: a3507...12e
petterm Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Husk også at det vanligvis er et års bindingstid, sånn at det valget du gjør binder deg i et år.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Husk at du om du Skal ha telenor fast installert bredbånd, så må du ha kobberlinje inn i huset. Har du ikke det, så kan du i utgangspunktet ikke få fast bredbånd fra Telenor, da må dette installeres først. Anonymous poster hash: eaaa8...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå