AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg er ei jente på 20 år som har litt problemer med stilen min. Jeg ELSKER klær, og bruker mye penger på det.. Ender som regel alltid opp i ensfargede genserer og en svart jeans.. Er også mye den type klær jeg har i skapet. Ønsker å få en mer spennende stil, som også er komfortabel/ kan brukes. Altså kommer jeg aldri til å gå med høye hæler og fine kjoler til hverdags. Ønsker en avslappet og kul stil!! Jeg er rundt 165-167 cm høy, bruker for det meste størrelse S, noen ganger M. Usikker på hvilken kroppsfasong jeg har, men har smale/normale skuldre, nokså slanke armer, litt midje, og større hofter, mage, rumpe og lår. Har b/c cup i bh. Er deltidsstudent, så har mye fritid. På fritiden bruker jeg som regel behagelige bukser osv.. Akkurat som jeg ikke orker å kle meg ordentlig om jeg bare skal være med kjæresten, gå på butikken etc.. Jobber også en del men da går det i det samme fordi jeg jobber på sykehjem og bruker da uniform, så gidder liksom å tenke over hva jeg skal ha på meg, og tar noe veldig enkelt og behagelig fra skapet. Så det jeg ønsker er å få en finere og mer spennende klesstil også i hverdagen. Liker godt å pynte meg til spesielle anledninger, men er helst i hverdagen jeg sliter med kjedlige klær.. Kan nevne noen ting som jeg syntes er fint og som kanskje noen av dere har noen tips til med linker, eller tips hvordan sette sammen antrekk på nye måter? Eller tips til å gjøre kjedlige klær litt mer spennende? og hvilket tilbehør som kan passe til antrekkene? - Har lyst til å begynne å gå med avslappede hverdagskjoler - Liker godt å gå med joggesko/sneakers (Har en del fra Nike og addidas) Syntes også det er fint med ankelboots - Syntes det er fint med cardigans, men de må være litt avslappede, løse og ikke sånne som dette: http://www.scotlandshop.com/images/Product/large/408.jpg, men vet aldri hva jeg kan ha under!! - Mønstrete bukser og slik syntes jeg ser veldig kult ut på noen - Trenger en ny litt finere ytterjakke som ikke er parkas - Elsker strikkede gensere på høst og vinter Noen tips? :D Anonymous poster hash: ce38e...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå