Gå til innhold

Var denne kul eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syntes om denne kjolen:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/printed-flare-sleeve-dres-918658-92/

På den ene siden elsker jeg den!! Har lagt den i handlekurven flere ganger i dag, og greier ikke å slutte å tenke på den når jeg krysser ut Nelly. På den andre siden så aner jeg ikke hvilke anledninger den kunne blitt brukt, at den er litt spesiell (jeg er ikke så vågal i klesveien) og at jeg har litt fordommer mot Nelly sitt eget merke.. at den ikke skal være så fin i virkeligheten osv!

Så er den fin til ei jente på 22 år, og hvilke anledninger kunne den blitt brukt til? Jobber med psykisk utviklingshemmede og er i tillegg student, så føler ikke den passer til hverdags. Og den passer heller ikke til fest føler jeg (går uansett på fest maks 2 ganger i året..)

Anonymous poster hash: 0c282...983
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var fin. Men ikke som kjole. Det var den alt for kort for. Men kan fint brukes som tunika.

Anonymous poster hash: 74b5e...77c
Skrevet

Helt grei litt tantete tunika. Bare fæl som kjole. Og stoffet er bare klamt og syntetisk.

• Liker 2
Skrevet

ser ut som noe man sydde av restestoff på ungdomsskolen. 

Anonymous poster hash: 2f71b...661
  • Liker 2
Skrevet

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/printed-flare-sleeve-dres-918658-92/

På den ene siden elsker jeg den!! Har lagt den i handlekurven flere ganger i dag, og greier ikke å slutte å tenke på den når jeg krysser ut Nelly. På den andre siden så aner jeg ikke hvilke anledninger den kunne blitt brukt, at den er litt spesiell (jeg er ikke så vågal i klesveien) og at jeg har litt fordommer mot Nelly sitt eget merke.. at den ikke skal være så fin i virkeligheten osv!

Så er den fin til ei jente på 22 år, og hvilke anledninger kunne den blitt brukt til? Jobber med psykisk utviklingshemmede og er i tillegg student, så føler ikke den passer til hverdags. Og den passer heller ikke til fest føler jeg (går uansett på fest maks 2 ganger i året..)

Den var kjempe stilig! Kunne fint brukt den på fest, jeg da:) Jeg ville kanskje brukt den uten belte, evnt et annet, og synes IKKE den var for kort, som noen kommenterte ;) 

Jente 25 

Anonymous poster hash: 3f90b...ae7

• Liker 1
Skrevet

Synes den er litt for kort som kjole, men som tunika kunne den funka! Ville da droppet det beltet i alle fall!

Men ja, den hadde noe "kjøpt fra en bod i Syden" over seg kanskje.

Skrevet

Syntes den var fin jeg :) Kanskje litt kort som kjole, men det kan lett fikses ved å bruke den som tunika. Nå kommer det jo litt ann på hvor lang du er også da. Jeg kunne lett brukt denne på fest.

Skrevet

Ikke min smak, jeg er ikke glad i "bråkete" klær med masse mønster og/eller masse farger. Men liker du den, kjøp den! :) Blir sikkert fin med svart tights under. :)

Gjest Angry Man
Skrevet

Synes den var mindre pen for å være ærlig. :blomst:

Den er ikke spesiell, den er tacky og ser fryktelig billig og kunstig ut med det polyester stoffet.

Skrevet

Fikk litt samme følelsen som deg ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...