Gå til innhold

En god billig maskara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en som kan måle seg med de dyrere fra parfymeriene? Bruker Diorshow, men vil kutte ned på sminkeutgiftene.

Det jeg ser etter i en maskara er at den gir lengde, gjerne volum også men det er ikke et must. Den må ikke være tørr og drysse.

Hvilke billige maskaraer er dere fornøyd med som stiller mine krav?

Anonymous poster hash: 3ede4...337

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Er veldig glad i Loreal Paris sin Volume Million Lashes. Loreal er jo billigmerket til Lancome, så de vet hva de gjør.

Skrevet

Makeup Mekka sin. 5x volume tror jeg den heter :-)

Skrevet

Liker veldig godt de fra the body shop. Stort pluss at de ikke tester på dyr og!

Skrevet

Jeg sverger til maxfactor masterpiece Max. Ingen andre fungerer like bra på meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i False Lash Effect fra Max Factor.

Anonymous poster hash: d3034...81b
Skrevet

Nettopp kjøpt ein Loreal False Lash Wings! Første gang jeg prøvde den var jeg ikke fornøyd. Andre gangen var jeg veldig fornøyd. Da fikk jeg teknikken til. Fikk kjempelange vipper! :) Har bare prøvd den to ganger enda.

Anonymous poster hash: 2653a...037
Skrevet

telescopic fra loreal :)

Skrevet

De fra no7 har jeg aldri vært misfornøyd med. Minst like gode som.lancome og ysl som jeg ellers har sverget til.

Anonymous poster hash: caeaa...666

Skrevet

Jeg går alltid tilbake til Max Factor 2000 Calorie Mascara. :) Synes den gir volum, og at den er lett å bygge opp uten at det klumper seg. Dette med mascara er jo så subjektivt, men jeg synes Diorshow drysser mer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sverger til Nilens Jord sin! Stor børste som gir perfekte vipper.

Skrevet

Av "billig"-mascaraene så er Max Factor False Lash-et-eller-annet en favoritt. Samtidig tenker jeg at man bruker ikke SÅ mye mascara at man går konkurs på å spare en hundrings annenhver måned........... Det er mye annet man kan spare penger på som ikke påvirker hvor vakre øyne du får :)

Anonymous poster hash: cf58d...6f0
Skrevet

Makeup Mekka sin. 5x volume tror jeg den heter :-)

Enig. Eneste er at den "sverter"(?) litt noe som er veldig irriterende :( Men vippene blir veldig fine. 

Skrevet

Maybelline The Rocket.

Anonymous poster hash: 0fb29...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...