AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Holder på å gå over til veganske produkter, og trenger rett og slett litt tips. Har combination/oily + får lett kviser. Trenger egentlig nytt av hele pakka: - rens - toner - serum (?) har egentlig aldri brukt det før, så får se - dagkrem - øyekrem - hva annet dere måtte ha av tips til masker osv Hele merket trenger ikke være vegansk, sålenge selve produktet er det. Akkurat nå driver jeg bare å bruker opp hva jeg har liggende, så skal jeg kjøpe inn nytt når det blir tomt. Håper det er noen andre som liker veganske produkter her Anonymous poster hash: 09f12...f7f
Rainbow Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Dyrevernalliansen har veldig mye ovesikter når det gjelder den dyretestede delen av veganske produkter. (Siden vegansk defineres i denne sammenhengen som ikke testet på dyr og ikke inneholde animalske produkter). Her er en app, så du kan sjekke når du står i butikken Her er en liste over produkter som ER testet på dyr (eller ikke vil garantere at de aldri gjør det) Her er en liste over prdukter som IKKE er testet på dyr I tillegg har dyrevennlig en liten oversikt så du også er sikret at de ikke inneholder noen animalske produkter. De linker også til en komplett liste fra Norsk vegansamfunn!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Holder på å gå over til veganske produkter, og trenger rett og slett litt tips. Har combination/oily + får lett kviser. Trenger egentlig nytt av hele pakka: - rens - toner - serum (?) har egentlig aldri brukt det før, så får se - dagkrem - øyekrem - hva annet dere måtte ha av tips til masker osv Hele merket trenger ikke være vegansk, sålenge selve produktet er det. Akkurat nå driver jeg bare å bruker opp hva jeg har liggende, så skal jeg kjøpe inn nytt når det blir tomt. Håper det er noen andre som liker veganske produkter her Anonymous poster hash: 09f12...f7f Å bruke en drøss med produkter er ikke miljøvennlig. Bruk det som trengs medisinsk, kutt ut alt det andre og spis sunt. Anonymous poster hash: da0d5...672
rockejenta Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Jeg har kjøpt en del fra Lush. De har veganske produkter også Veldig fornøyd med dem!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Dyrevernalliansen har veldig mye ovesikter når det gjelder den dyretestede delen av veganske produkter. (Siden vegansk defineres i denne sammenhengen som ikke testet på dyr og ikke inneholde animalske produkter). Her er en app, så du kan sjekke når du står i butikken Her er en liste over produkter som ER testet på dyr (eller ikke vil garantere at de aldri gjør det) Her er en liste over prdukter som IKKE er testet på dyr I tillegg har dyrevennlig en liten oversikt så du også er sikret at de ikke inneholder noen animalske produkter. De linker også til en komplett liste fra Norsk vegansamfunn! Er ute etter de produktene som ikke inneholder animalske produkter + ikke er dyretestet. Takk for tips! Finner nok noe i de linkene der Anonymous poster hash: 09f12...f7f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Jeg har kjøpt en del fra Lush. De har veganske produkter også Veldig fornøyd med dem! Skal sjekke ut de! Anonymous poster hash: 09f12...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå