AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg ser stadig kvinner med blyantfarget bryn, og det skjønner jeg om man knapt har bryn, helt greit. Men når man faktisk har fyldige og store bryn hva er da vitsen med å fargelegge de så de ser enda større ut og det er veldig synlig at de er fargelagt? Jeg fikk i går se ei uten fargelagte bryn, ei jeg alltid har sett med fargelagte bryn, og hennes nakne bryn var kjempe fine, fyldige og mørket. Nappet og formet. Men hun bruker å fargelegge de så de ser mye større ut og veldig unaturlige. Hver sin smak Er det en moteting?Anonymous poster hash: 27d69...b47
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Ja. En forferdelig moteting. Store, perfekte og helt like bryn er veldig in. Det ser så unaturlig ut. Jeg bruker blyant selv, men fargelegger ikke dunet over brynet for at de skal se tykkere ut. Jeg farger brynene der de er, og kun en nyanse mørkere enn de opprinnelig er. Får fnatt av alle stygge bryn i byn. Og alle har like..Anonymous poster hash: 72fc6...042 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Selvfølgelig. Men det er en mote som har vart lenge. Anonymous poster hash: c9246...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Anonymous poster hash: 1f08f...0c0 2
Djungelvrål Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Har lurt på dette selv. Jeg bruker en bryngel med farge også påfører jeg litt mer farge med en myk kajal bare på selve hårene. Har prøvd å legge brynskygge ol. men det ser bare utrolig rart ut.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Joda det har vart en stund men det virker skm at mange gjør det kun fordi det er in og ikke tenker over om de selv syns at det er fint eller ikke. Jeg syns det er stygt når man har tykke bryn og allikevel tegner på de så skal ikke gjøre det selv, har tykke bryn selv. Som sagt helt greit om man knapt har bryn og man tegner de så de ser normalt tykke ut. Takk for svar TSAnonymous poster hash: 27d69...b47
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015 Forresten jeg prøvde dette i dag, jeg har en brun eyeliner så jeg fargela like godt under håra på det ene brynet. Nja, så veldig fake ut selv om jeg ikke tegnet utenfor. Ikke en mote jeg vil følge TSAnonymous poster hash: 27d69...b47
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #8 Skrevet 11. september 2015 Har også sett dette, det ser rart, unaturlig og rett og slett fælt ut. Tror ikke de som går med det ser det selv, hadde de gjort det, så hadde de umulig vist seg utenforbi ytterdøra tenker jeg. Anonymous poster hash: 14d9b...cf0 2
Gjest Evans Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Da jeg var ung skulle det bare være en stek. Men moten forandrer seg gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå