AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #1 Del Skrevet 11. september 2015 Hei! Min lille er 1 år nå så hun må slutte med å få melk om natta.... Jeg har ikke gitt henne på 2 netter - hun klaget og var lei seg, men det gikk over, så sov hun hele natta på 2 netter. Nå i de siste 2 nettene våknet hun og skrek i par timer! Jeg tror jeg blir gal! Jeg og min kjæreste bytter på henne, hun bare skriker og skriker. Jeg har tilbyd henne vann men hun bare kaster vann flaske... Jeg bare trøster og trøster og trøster henne, gir masse kjærlighet og nærhet. Ja, jeg føler meg utrolig slem men..... jeg skal vel ikke gi opp og gi henne melk tilslutt, det går vel over? HVa er deres erfaringer? Anonymous poster hash: 2b592...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #2 Del Skrevet 11. september 2015 Må du slutte? Mange nattammer mye lengre enn 1 år.Anonymous poster hash: d5f77...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Del Skrevet 11. september 2015 Gir mme - ikke bra får tenner :/Anonymous poster hash: 2b592...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Del Skrevet 11. september 2015 Gir mme - ikke bra får tenner :/Anonymous poster hash: 2b592...efb Da burde du heller amme. Det øker også melkeproduksjonen hvis du ammer om natta Anonymous poster hash: 1d034...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5 Del Skrevet 11. september 2015 Da burde du heller amme. Det øker også melkeproduksjonen hvis du ammer om natta Anonymous poster hash: 1d034...1f2 Da burde du heller amme. Det øker også melkeproduksjonen hvis du ammer om natta Anonymous poster hash: 1d034...1f2 Snodig råd å gi, stort sett når man gir mme er der forsi man ikke kan amme av forskjellige grunner. Og sansynligvis har hun da ikke melk å gi lengre siden baby er 10 mnd. Og da er det ikke bare å amme når en ikke har melk.Anonymous poster hash: 77be8...043 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #6 Del Skrevet 11. september 2015 Da burde du heller amme. Det øker også melkeproduksjonen hvis du ammer om natta Anonymous poster hash: 1d034...1f2 Jeg vet hva amming er men dette var ikke det rådet jeg var ute etter , synes det var lite hyggelig av deg. Tenk litt mer før du svarer... Anonymous poster hash: 2b592...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #7 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg vet hva amming er men dette var ikke det rådet jeg var ute etter , synes det var lite hyggelig av deg. Tenk litt mer før du svarer... Anonymous poster hash: 2b592...efb Åja, jeg oppfattet det som at du ammer om dagen og ga flaske om natta. Tenkte det var bedre å amme om natta også. Beklager at jeg misforsto.Anonymous poster hash: 1d034...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 11. september 2015 #8 Del Skrevet 11. september 2015 Ikke gi opp! Jeg har prøvd å avvenne i 2 uker..det har blitt bedre når. Sørg for at barnet er god og mett før hun legger seg. Hva spiser barnet før hun legger seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almarea Skrevet 12. september 2015 #9 Del Skrevet 12. september 2015 Min gutt er 10 mnd, vi slutta cold turkey når jeg begynte å jobbe igjen. Var et par netter med skriking, men opplevde at hvis han fikk noe tyngre enn grøt før han la seg, kom han seg fint igjennom natta uten flaske. Anbefaler å prøve avokado, mango eller banan. Det er veldig mettende, i allefall kontra kjøpegrøt. Jeg lager smoothie av mango, banan, litt biola, kokosolje og havregryn på kveldene. Ungen virker stappmett og ser ikke ut til å savne nattmat! Håper det snart ordner seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #10 Del Skrevet 13. september 2015 Min gutt er 10 mnd, vi slutta cold turkey når jeg begynte å jobbe igjen. Var et par netter med skriking, men opplevde at hvis han fikk noe tyngre enn grøt før han la seg, kom han seg fint igjennom natta uten flaske. Anbefaler å prøve avokado, mango eller banan. Det er veldig mettende, i allefall kontra kjøpegrøt. Jeg lager smoothie av mango, banan, litt biola, kokosolje og havregryn på kveldene. Ungen virker stappmett og ser ikke ut til å savne nattmat! Håper det snart ordner seg for dere! Lagte idag og hun elsker det !!! Tusen takk for kjempe tips ! 😊😊Anonymous poster hash: 2b592...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #11 Del Skrevet 13. september 2015 Min gutt er 10 mnd, vi slutta cold turkey når jeg begynte å jobbe igjen. Var et par netter med skriking, men opplevde at hvis han fikk noe tyngre enn grøt før han la seg, kom han seg fint igjennom natta uten flaske. Anbefaler å prøve avokado, mango eller banan. Det er veldig mettende, i allefall kontra kjøpegrøt. Jeg lager smoothie av mango, banan, litt biola, kokosolje og havregryn på kveldene. Ungen virker stappmett og ser ikke ut til å savne nattmat! Håper det snart ordner seg for dere! Lager du ny hver gang ? Har du de i fryser ? Kjøleskapet ? Hvor lenge ? Anonymous poster hash: 2b592...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almarea Skrevet 13. september 2015 #12 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg fryser ned banan og mango i små poser, da blir det mye mindre stress og kliss Ellers holder den fint i kjøleskapet over natta, men ville ikke latt det stå noe lengre enn det. Så bra at det fungerte for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #13 Del Skrevet 13. september 2015 Vi brukte ganske lang tid, og stresset ikke med det. De får ikke skader på tenner av å la det gå noen uker fremfor en dag. Vi gav mindre og mindre mengder, og måtte flere ganger gi mer igjen pga diverse. Når han først sluttet drakk han veldig lite om natten. Det tar tid å justere matinntak på dagtid for endel, flaske er ikke bare for kosens skyld for alle barn. For noen er det innslag i ernæring resten av dagen, og de ligger sultne om man slutter for fort.Anonymous poster hash: da2f0...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. september 2015 #14 Del Skrevet 14. september 2015 Her sluttet han av seg selv rundt 9 mnd, lot han faa melk om natta saa lenge han selv ville, han vaakner nesten aldri om natta naa, men hvis han gjor det saa gir jeg ham vann:) men vi har alltid hatt rolige leggerutiner, ikke noe stress eller unodvendig dulling, har aldri hatt problemer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå