Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen jenter som liker meg når jeg ikke kan lage mat? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. De er kanskje redde for at du vil ha dem til "husmødre". Du er vel bra å ha på andre måter. Og litt mat kan du vel lage?

Skrevet

Jeg tror ihvertfall at du er en søt fyr, Lurven!

Skrevet

du bør invistere i en microbølgeovn da :sjarmor:

masse produkter man bare kan hive inn i microen.

Skrevet

jeg er så dårlig at selv micromat blir mislykket

men jeg er søt da :wink:

Skrevet

men jeg er søt da :wink:

Det pleier å hjelpe :) , du finner deg nok en jente skal du se.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du inviterer jentene ut å spise unngår du i stor grad at spørsmålet kommer opp - i tillegg er det temmelig mye mat du kan bestille hjem fiks ferdig og om du er påpasselig med å fjerne alle spor etter embalasjen kan du imponere stort :wink:

Skrevet

Ifølge signaturen din ser det i hvert fall ut som at du kan lage fisk. :wink:

Skrevet

Det er ikke all mat som trenger tilberedning, vet du. En bolle med reker eller noen krabber med tilbehør imponerer mer en en grandiosa. Bare å sette på bordet.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hva med å begynne å lage mat da? Enhver lurvepus kan klare det med en helt vanlig kokebok vettu... :) Hvem vet, kanskje du kommer til å synes det er gøy?

Gjest Anonymous
Skrevet

lurv, jeg kan gi deg et kurs når jeg har fått flytta! I enkel men imponerende kokkekunst..

Skrevet

og den gjesten var jeg som har blitt kasta ut..

Skrevet

Er det virkelig mulig i 2004 at en voksen person ikke kan å lage mat??????!!!!!!!!

Ærlig talt... :hoho:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er MANGE som ikke kan lage så mye som et ostesmørbrød uten å ringe mamma og be om penger til burger... Nettopp fordi det er 2004 og vi egentlig ikke trenger å lage mat. Det er jo billigere å kjøpe seg noe på mækkærn eller på 7-11.

Skrevet

*Fortsatt sjokkert!!!!!*

Skrevet
*Fortsatt sjokkert!!!!!*

Oi, oi, oi! Hvor sjokkert kommer du til å bli når du møter den VIRKELIGE verden?

Det er da mange som ikke kan lage mat? Fatter ikke at det er noe å himle med øynene for! Det betyr jo ikke at de ikke kan lære det. Det er forresten mange som ikke kan strikke også!

Skrevet

Syns det er sjokkerande eg og...

Altså... Selfølgelig er ikkje alle født gormetkokkar, men eg trur alle (og då meinar eg ALLE!) kan klare å lage spaghetti med kjøttsaus, pizza, smørbrød og andre enkle basisrettar. Slå opp i ei kokebok eller ring mamma, so ordnar det seg!

:sjarmor:

Lurven: Prøv deg på ei av dei deilige oppskriftene du finne her på KG (Arkana?) neste gong du får besøk, så får du nok fisken på kroken!

Skrevet
Det er jo billigere å kjøpe seg noe på mækkærn eller på 7-11.

Det er det vel ikke!!???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...