Gå til innhold

Seksuell kompatibilitet, noen som har avsluttet forhold pga dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gjennomsnittlig utstyrt nedentil (ca 16cm), og innser at det er mulig å treffe på kvinner der ute som mener denne størrelsen er perfekt men også de som mener den er for liten. Jeg har ikke truffe på slike "size queens" før, men jeg antar at sex med en slik dame ikke gir så mye nytelse for en gjennomsnittlig mann heller (mulig jeg tar feil her), slik at det blir med one-night-stands fremfor noe forhold.

Så la oss si at jeg treffer på ei dame som mener jeg har for liten penis for henne. Vil hun avslutte forholdet selv, eller er det noe jeg må spørre henne om? Evt blir det jeg som avslutter det pga for liten nytelse?

Er det noen som har avsluttet et forhold pga. seksuell kompatibilitet? Det finnes jo såpass mange kvinner (og menn) å velge mellom, så det vil jo være trist for begge parter å holde sammen hvis man ikke anatomisk passer i sammen...

Anonymous poster hash: aca8d...bce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste (?) prøvekjører vel bilen før de kjøper, så man avslutter gjerne ikke forhold pga dårlig stemning i senga. Men det kan være medvirkende til at det aldri ble noe forhold i utgangspunktet.

For sånne skjøger som meg hvor sex er en del av dating og det å bli kjent så handler det litt om at man første gang man har seg enten kan bli mer interessert i hverandre eller mindre etter hvordan sexen er. Og dette har mest med kjemi og alt det der å gjøre, ikke penisstørrelse. 

Du skal for all del aldri spørre dama om hun vil avslutte det fordi du har for liten penis!

Du burde fokusere litt mer på størrelsen på de metaforiske ballene dine heller. Du har en normal penis, de fleste menn har det, de fleste kvinner mener det er mer enn nok til å tilfredsstille en kvinne med, det som kommer til å ta knekken på deg og gjøre deg til et dårlig ligg er usikkerheten din.

Du tar nok forøvrig feil at du får mindre nytelse dersom du møter en kvinne som er glad i stor pikk, tror nok ikke du merker det på dem altså. Vet ikke hvordan du skulle gjort det? De pleier nok ikke å lage en scene akkurat. Håper jeg =)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater en fin fyr som jeg ikke helt vet om jeg bør fortsette å date. Han er en bra og morsom fyr,men i senga så går det ikke på skinner. Han krever lang tid før han kommer igang,så en kjappis(som jeg elsker) går rett og slett ikke an. Jeg liker menn som er veldig på og viser meg hvor lyst han har på meg. Men han er mer kosebamse enn sexdyr. Så vet ikke ennå hva som vil skje!

Anonymous poster hash: 5f144...f0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 cm lite?! Jeg syntes det er mer enn nok. Har ikke målt penisen til han jeg hadde sex med sist, men han var mer enn stor nok og når jeg ser på målebåndet (ja, jeg måtte ta det frem pga denne tråden) kan jeg ikke tenke meg at han var noe STØRRE enn 16 cm. Har vært med flere med mindre penis enn det for å si det slik..

Anonymous poster hash: 66a8b...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke passer sammen seksuelt er det nok vennskap og ikke et romantisk forhold som er alternativet.

Når det er sagt, seksuell kompatibilitet handler om mange ting. Størrelse er sjelden en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste (?) prøvekjører vel bilen før de kjøper, så man avslutter gjerne ikke forhold pga dårlig stemning i senga. Men det kan være medvirkende til at det aldri ble noe forhold i utgangspunktet.

For sånne skjøger som meg hvor sex er en del av dating og det å bli kjent så handler det litt om at man første gang man har seg enten kan bli mer interessert i hverandre eller mindre etter hvordan sexen er. Og dette har mest med kjemi og alt det der å gjøre, ikke penisstørrelse. 

Du skal for all del aldri spørre dama om hun vil avslutte det fordi du har for liten penis!

Du burde fokusere litt mer på størrelsen på de metaforiske ballene dine heller. Du har en normal penis, de fleste menn har det, de fleste kvinner mener det er mer enn nok til å tilfredsstille en kvinne med, det som kommer til å ta knekken på deg og gjøre deg til et dårlig ligg er usikkerheten din.

Du tar nok forøvrig feil at du får mindre nytelse dersom du møter en kvinne som er glad i stor pikk, tror nok ikke du merker det på dem altså. Vet ikke hvordan du skulle gjort det? De pleier nok ikke å lage en scene akkurat. Håper jeg =)

Du har mange fine innspill og takk for det! Vedr. det siste avsnittet ditt, så finnes det visstnok damer med unormalt stor vagina (de jeg har hørt om har ikke vært norske riktignok), men hun ene der var såpass stor at typen valgte å ikke gå videre med henne fordi det ikke var noe poeng i å kjøre en normal penis inn i henne (for han sin del vel og merke). Jeg hadde nok gjort det samme som han, og det er jo egentlig også å gjøre henne en tjeneste spør du meg, fordi når mannen ikke kjenner noe så kjenner nok ikke dama så mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange fine innspill og takk for det! Vedr. det siste avsnittet ditt, så finnes det visstnok damer med unormalt stor vagina (de jeg har hørt om har ikke vært norske riktignok), men hun ene der var såpass stor at typen valgte å ikke gå videre med henne fordi det ikke var noe poeng i å kjøre en normal penis inn i henne (for han sin del vel og merke). Jeg hadde nok gjort det samme som han, og det er jo egentlig også å gjøre henne en tjeneste spør du meg, fordi når mannen ikke kjenner noe så kjenner nok ikke dama så mye heller.

Det er ikke sånn at alle som liker det stort er vide, det er bare en myte menn med komplekser for tissen sin hevder

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne som foretrekker store peniser er da jo ikke nødvendigvis vid.  :klaske:

Anonymous poster hash: fd059...29a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne som foretrekker store peniser er da jo ikke nødvendigvis vid.  :klaske:

Anonymous poster hash: fd059...29a

Vid i blikket kanskje?

Anonymous poster hash: fb512...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man passer sammen seksuelt handler veldig, veldig sjelden om størrelsen på penis. Det er mange andre ting som er mye mer viktig, som tenning, seksuelle preferanser, at begge har noenlunde like stor/liten sexlyst, at begge liker/ikke liker å eksperimentere og leke, og at man er åpne om hva man liker og kan kommunisere om sex, også utenfor sengen. 

Jeg gjetter på at du er ganske ung og uerfaren, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Mmmmm....altså, seksuell kompatibilitet handler ikke om størrelse- med mindre man har en sær fetisj for en eksakt størrelse og digger centimeterbånd.

Men ja, jeg kunne "dumpet" dersom partneren sklei helt ut eller reduserte totalt alt som fantes av preferanser da vi ble sammen.

Jeg har høyere krav til kompatibilitet idag enn jeg hadde i tidlig 20år, men det handler da virkelig ikke om 16 cm som jo et fullstendig normalt.

Anywho: du kan ikke lene deg på at selve størrelsen din er en skill. Jeg gir blaffen i om fyren har 15 eller 17 cm, jeg bryr meg veldig om han er bra på favorittgreiene mine eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm....altså, seksuell kompatibilitet handler ikke om størrelse- med mindre man har en sær fetisj for en eksakt størrelse og digger centimeterbånd.

Men ja, jeg kunne "dumpet" dersom partneren sklei helt ut eller reduserte totalt alt som fantes av preferanser da vi ble sammen.

Jeg har høyere krav til kompatibilitet idag enn jeg hadde i tidlig 20år, men det handler da virkelig ikke om 16 cm som jo et fullstendig normalt.

Anywho: du kan ikke lene deg på at selve størrelsen din er en skill. Jeg gir blaffen i om fyren har 15 eller 17 cm, jeg bryr meg veldig om han er bra på favorittgreiene mine eller ei.

Hva er favoritt greiene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjennomsnittlig utstyrt nedentil (ca 16cm), og innser at det er mulig å treffe på kvinner der ute som mener denne størrelsen er perfekt men også de som mener den er for liten. Jeg har ikke truffe på slike "size queens" før, men jeg antar at sex med en slik dame ikke gir så mye nytelse for en gjennomsnittlig mann heller (mulig jeg tar feil her), slik at det blir med one-night-stands fremfor noe forhold.

Så la oss si at jeg treffer på ei dame som mener jeg har for liten penis for henne. Vil hun avslutte forholdet selv, eller er det noe jeg må spørre henne om? Evt blir det jeg som avslutter det pga for liten nytelse?

Er det noen som har avsluttet et forhold pga. seksuell kompatibilitet? Det finnes jo såpass mange kvinner (og menn) å velge mellom, så det vil jo være trist for begge parter å holde sammen hvis man ikke anatomisk passer i sammen...

16cm er ikke lite.Det er stort i forhold til mange andre menn..

Nei ingen vil klage på det.

Nei selvfølgelig,er det ingen kvinner,som bryter et forhold pga NORMAL størrelse.

Skjønner ikke hvorfor menn som er innenfor normal variantene..gidder å bekymre seg i det hele tatt.

Tenk på de som virkelig har liten micropikk-kun 6 cm i stiv tilstand.Det er lite det...og da kan jeg skjønne,at en kvinne finner det turnoff...HELDIGVIS FOR DERE MENN.Ellers hadde dere ALLE sammen blitt født med kun 6 cm....om kvnner ga fan...

Anonymous poster hash: c005b...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ville avslutta en greie med deg pga en 16 cm lang penis. Ikke engang det du kaller for "size queens". (det er ikke som at vaginaen dems er et sort hull) Om noen avslutter det pga sex så er det pga noe annet enn størrelsen, og det er jo uansett smart for alle uavhengig av størrelse å sørge for å ha god rytme og triks i senga for å holde på en dame.  Om hun vil avslutte det så er det lite sannsynlig at hun sier at det er pga sexen hvis det er det som er årsaken, men det er en helt legit grunn i mine øyne (om sex kjemien ikke går seg til etter noen ganger).

Anonymous poster hash: e841a...b74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes 16 cm er ganske stort jeg da. Og mer enn bra nok. Kan ikke se for meg damer som synes det blir for lite.

Sist forhold avsluttet jeg, fordi sexen var dårlig. Nå hadde han liten, og vi snakker ca 8 cm, det tok og så utrolig lang tid å få den stiv, den ble heller ikke skikkelig stiv, da kjenner man den dårligere. Og han brukte veldig lang tid på å komme. Og han var ganske dårlig med alt han gjorde med meg, og hørte ikke helt på meg, da jeg prøvde å si hva jeg likte at han gjorde.

Men her ble det jo sånn, at jeg tilslutt ikke tente på han noe lenger, og følelsene bare forsvant. Så jeg måtte bare avslutte det.

Anonymous poster hash: 5e2c9...370
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Size queens are egentlig et begrept fra homofile, og ja, du finner lett homofile som vil avvise deg pga 16 cm.

Og du vil finne kvinner også, men dette gjelder jo for ONS eller hook-ups. I forhold har jeg ingen idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Size queens are egentlig et begrept fra homofile, og ja, du finner lett homofile som vil avvise deg pga 16 cm.

Og du vil finne kvinner også, men dette gjelder jo for ONS eller hook-ups. I forhold har jeg ingen idé.

Hvorfor har homofile oppfunnet det begrepet???

Er det forde alle homofile er født med micro-penis selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har homofile oppfunnet det begrepet???

Er det forde alle homofile er født med micro-penis selv?

Hvorfor de har funnet opp det begrepet, nei du, det vet jeg ikke. En queen er jo som regel et slags internt skjellsord, og mange homofile bryr seg kun om virkelig store peniser.

De har nok ikke mirco-penis, da forskning viser at homofile menn i flertall har større penis enn gj.snitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...