Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 er det noen som har en lett kostholds-diett sånn for å bynne med? har sagt til med selv at NÅ er det på tide og ta seg i nakken... og eventuelle dietter senere? er litt overvektig..
Brunhilde Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Jeg vet ikke om jeg helt forstod hva du mente? Tror det enkleste er å spise litt mindre og litt magrere samtidig som du beveger deg litt mer... Jeg er en kløpper i jojoslanking, men nå prøver jeg ovenevnte metode uten vekt for å se om buksene blir litt mindre stramme. Lykke til - vet hvor vanskelig det er å ta seg sammen når man veier de kiloene for mye.
Hu i Svingen Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Ta en titt på slankenett.no! Fin side!
Gjest lilletroll Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Jeg kjøpte meg en oppskriftsbok fra Grete Roede....og er nå 20 kg lettere....er over et år siden jeg sluttet å "telle i meg" maten, og vekten er fortsatt stabil!!
Gjest lilletroll Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Og bare sånn at det er sagt....jeg liker sånn junk food og sånn, og fant allikevel masse god mat der som var lett å holde seg til!!
Gjest Ninakanin Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Hva kostet den boka? Hvor fikk du fatt i den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå