Gå til innhold

Ny seng 150 eller 180 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

jeg skal kjøpe ny seng.

Lurer på 150 eller 180.

Jeg har en kjæreste, og mulig vi flytter sammen snart.

Er det mer koselig med 150 seng :) ? eller blir det for lite ? Blir 180 litt for stort igjen, forsvinner man fra hverandre  ? hehe

Anonymous poster hash: e690a...cce

Skrevet

Vi har 180, og synes det er perfekt. Å ha muligheten til å ligge helt fra hverandre når vi skal sove er så deilig, samtidig så har vi jo muligheten til å ligge nærme hverandre. Vi skal i hvert fall aldri ha noe mindre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville helt klart valgt 180 om det var plass til det. Vi har 150 seng og det er selvsagt veldig koselig, og den er stor nok for oss, men jeg skulle gjerne hatt større da det fort blir for varmt for meg av å ligge inntil samboer. 

Anonymous poster hash: 82e59...2e0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vel aldri hørt om noe forhold som har røket fordi sengen var for bred, så har du plass og råd ville jeg ha gått for 180. Og når du først skal kjøpe seng så er det som regel lite å spare på å velge 150 fremfor 180.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel aldri hørt om noe forhold som har røket fordi sengen var for bred, så har du plass og råd ville jeg ha gått for 180. Og når du først skal kjøpe seng så er det som regel lite å spare på å velge 150 fremfor 180.

Om forhold ryker, vil jeg tro at sengebredden kommer langt ned på listen over årsaken til bruddet :fnise: .

• Liker 3
Skrevet

sånn hvis det ikke blir å flytte sammen : er det noen som er single her som synes 180 blir for stor seng å ha alene ?

Skrevet

Vi har 1.60 - helt perfekt :) ville blitt litt i trangeste laget med 1.50.

Litt kjedelig at det er vanskelig å finne laken, men både ikea og hansen&dysvik har i den str.

Anonymous poster hash: bf120...7cc

Skrevet

Jeg bor alene og har 180, jeg sover ekstremt urolig da  :fnise:

Skrevet

1,80. Svigers skulle kjøpe ny seng og stod ovenfor samme problemstilling, jeg tipset dem om 1,80. Svigermor var sta og ville ha 1,50 fordi hun mente 1,80 tok så mye plass. Svigerfar ville gjerne ha 1,80, han er jo en stor mann. Allerede første natten lå svigermor å sprellet på gulvet.. Hehe. 

• Liker 1
Skrevet

1,80. Svigers skulle kjøpe ny seng og stod ovenfor samme problemstilling, jeg tipset dem om 1,80. Svigermor var sta og ville ha 1,50 fordi hun mente 1,80 tok så mye plass. Svigerfar ville gjerne ha 1,80, han er jo en stor mann. Allerede første natten lå svigermor å sprellet på gulvet.. Hehe. 

Hun angret vel da, tenker jeg?  :fnise:

Anonymous poster hash: 82e59...2e0

Skrevet

Hadde en 150seng her hjemme og min kjæreste er så lang og så tung (trener mye) at jeg fikk ryggproblemer av at det gikk nedover i halve sengen😂😂 om kjæresten din er i den duren - velg 180 seng!

Skrevet

Har 160, ville valgt 180 om jeg hadde hatt plass/visst at det er så vanskelig å finne riktig overmadrass 😩

Skrevet

Jeg står i det samme valget nå og har falt på 150 - men er singel. Ville nok hatt 180 om min og partners sovevaner var veldig forskjellige men ellers koselig å ligge tett :) har 120 nå til meg og evn. dates.

Anonymous poster hash: 97c38...206
Skrevet

Ville helt klart valgt 180. Selv om jeg og kjæresten liker å ligge tett og kose, og gjerne ender opp med å sove på midten, er det utrolig deilig å kunne ligge med armer og bein utslengt til siden. Og om man er småsjuk, eller det er veldig varmt, er det veldig deilig å kunne ligge i fred også. 

Jeg ville aldri gått for noe mindre enn 160.

Anonymous poster hash: af300...f9b
Skrevet

Jeg ville helt klart valgt 180. Min samboer og jeg valgte det og har ikke angret på det. Synes det er fantastisk med mye plass, dessuten hater jeg å sove med noen kliss inntil meg. Så 180-seng er et must hvis man har plass til det synes jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi har en 180 cm bred seng og har aldri angret på det. Deilig med god plass, og på en dårlig natt er det plass til begge ungene også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...