Gå til innhold

Lakrispiper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble det med disse lakrispipene, finnes de i Norge? Hvor kan jeg i så,fall kjøpe dem i Oslo?

Anonymous poster hash: acade...8ec

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss.Silver
Skrevet

Hvordan ble det med disse lakrispipene, finnes de i Norge? Hvor kan jeg i så,fall kjøpe dem i Oslo?

Anonymous poster hash: acade...8ec

Jeg har aldri sett dem i Norge. Nærmeste de kommer Norge er vel Tax-free på enten flyplass eller på båtene. De har dem på Nordby i Svergie da:) Også så jeg på en tråd i stad at det finnes sider som selger godteri over nett :)

Skrevet

Prøv på Statoil eller på godteributikk

Skrevet

De selges ikke i Norge. Tro det eller ei: de faller inn under tobakksreklameloven... I taxfree-butikkene i Norge ligger de med tobakken, ikke med resten av snopet... 

Anonymous poster hash: 0c217...c67
  • Liker 1
Skrevet

De selges ikke i Norge. Tro det eller ei: de faller inn under tobakksreklameloven... I taxfree-butikkene i Norge ligger de med tobakken, ikke med resten av snopet... 

Får man ikke kjøpt det dem på sigarbutikker? Jeg trodde i hvert fall at de kan bli solgt der nettopp fordi de er definert innunder tobakksloven.

Skrevet

Får man ikke kjøpt det dem på sigarbutikker? Jeg trodde i hvert fall at de kan bli solgt der nettopp fordi de er definert innunder tobakksloven.

Det kan godt hende. Kanskje jeg må lete opp om det finnes en sigarbutikk i bydd'n, de er jo så gode :)

Skrevet

Lakrispiper er farlig! Man kan bli lokket til å tro at tobakk er like godt som lakris. Det er særlig viktig at ikke barn for muligheten til å prøve lakrispiper. Helst burde de være forskånet for å se noe som idet hele tatt kan ligne på tobakksprodukter. Egentlig burde lakrisstenger også bli forbudt for det ligner på sigarer.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
På 11.9.2015 den 8.12, AnonymBruker skrev:

Også har de 18års aldersgrense.

Anonymkode: 48333...f47

Skrevet

Men de er så gode på smak! Skjønner ikke at ikke produsenten bare lager de i en mer akseptabel form, som smokk osv feks? Lakrisen på butikken er ikke like god!

Anonymkode: 3f3e4...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...