AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Hvordan ble det med disse lakrispipene, finnes de i Norge? Hvor kan jeg i så,fall kjøpe dem i Oslo?Anonymous poster hash: acade...8ec
Gjest Miss.Silver Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Hvordan ble det med disse lakrispipene, finnes de i Norge? Hvor kan jeg i så,fall kjøpe dem i Oslo?Anonymous poster hash: acade...8ec Jeg har aldri sett dem i Norge. Nærmeste de kommer Norge er vel Tax-free på enten flyplass eller på båtene. De har dem på Nordby i Svergie da:) Også så jeg på en tråd i stad at det finnes sider som selger godteri over nett
Severus Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Prøv på Statoil eller på godteributikk
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 De selges ikke i Norge. Tro det eller ei: de faller inn under tobakksreklameloven... I taxfree-butikkene i Norge ligger de med tobakken, ikke med resten av snopet... Anonymous poster hash: 0c217...c67 1
Jus sanguinis Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 De selges ikke i Norge. Tro det eller ei: de faller inn under tobakksreklameloven... I taxfree-butikkene i Norge ligger de med tobakken, ikke med resten av snopet... Anonymous poster hash: 0c217...c67 Får man ikke kjøpt det dem på sigarbutikker? Jeg trodde i hvert fall at de kan bli solgt der nettopp fordi de er definert innunder tobakksloven.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Får man ikke kjøpt det dem på sigarbutikker? Jeg trodde i hvert fall at de kan bli solgt der nettopp fordi de er definert innunder tobakksloven. Det kan godt hende. Kanskje jeg må lete opp om det finnes en sigarbutikk i bydd'n, de er jo så gode Anonymous poster hash: 0c217...c67
Perelandra Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015 Lakrispiper er farlig! Man kan bli lokket til å tro at tobakk er like godt som lakris. Det er særlig viktig at ikke barn for muligheten til å prøve lakrispiper. Helst burde de være forskånet for å se noe som idet hele tatt kan ligne på tobakksprodukter. Egentlig burde lakrisstenger også bli forbudt for det ligner på sigarer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 På 11.9.2015 den 8.12, AnonymBruker skrev: De selges ikke i Norge. Tro det eller ei: de faller inn under tobakksreklameloven... I taxfree-butikkene i Norge ligger de med tobakken, ikke med resten av snopet... Anonymous poster hash: 0c217...c67 Også har de 18års aldersgrense. Anonymkode: 48333...f47
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Men de er så gode på smak! Skjønner ikke at ikke produsenten bare lager de i en mer akseptabel form, som smokk osv feks? Lakrisen på butikken er ikke like god! Anonymkode: 3f3e4...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå