AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 La oss si at begge har faktor 30. Gir solkremen likevel best beskyttelse siden den ene og alene er solkrem, mens dagkremen bare er en dagkrem med solbeskyttelse? Eller er det like safe for huden med begge? Anonymous poster hash: d4d41...bdc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Tror jeg fant ut av det: Vanlig solkrem gir beskyttelse mot både UVA og UBV stråler, mens dagkrem med faktor som regel bare gir beskyttelse mot UVA... UVAge UVBurn UVCancer (stoppes av ozon-laget) Anonymous poster hash: d4d41...bdc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jeg har hørt man bør beskytte seg mot spf stråler hver dag. Stemme dette? Synes det høres litt voldsomt ut hvis man bor i Norge. Bruker Dermalogica og de har ikke noen dagkrem som passer min hud med spf. Har vurdert å bruke solstift på de områdene som er ekstra sensitive hvis jeg f.eks plutselig skal ut og ikke rekker styre med solkrem. Dumt Dermalogica ikke har noen av solkremene i reisestørrelse. De er så dyre. Anonymous poster hash: 1b6b6...884
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Jeg har hørt man bør beskytte seg mot spf stråler hver dag. Stemme dette? Synes det høres litt voldsomt ut hvis man bor i Norge. Bruker Dermalogica og de har ikke noen dagkrem som passer min hud med spf. Har vurdert å bruke solstift på de områdene som er ekstra sensitive hvis jeg f.eks plutselig skal ut og ikke rekker styre med solkrem. Dumt Dermalogica ikke har noen av solkremene i reisestørrelse. De er så dyre.Anonymous poster hash: 1b6b6...884 Tanken hos dermalogica er at man bruker en av solkremene og blander med dagkremen. Bruker bare et par dråper,så den varer i evigheter. Anonymous poster hash: 9d6d7...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå