Gå til innhold

Kul/kvise

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en engstelig sjel som får panikk når det dukker opp kuler på min kropp

En morra får litt over en uke siden merket jeg plutselig at jeg hadde en STOR kul under armen, klemte hard på denne får jeg trodde det var en kvise, det kom ut litt hver gang jeg klemte.

Nå kommer det ikke ut mer og jeg er ikke øm og hoven mer, men kulen er der fortsatt bare litt mindre, blir litt rar i armen når jeg klemmer der, noen som hvet hva dette kan være....

Tror selv at det er en kvise som er under huden, men nå begynner jeg og lure....

Skulle det være noe annet så ville det vel ikke plutselig ha vært en stor øm kul...

Takker for alle svar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Ja,hvis det ser ut som en kvise er vel det vel det... men,ja det er jo unormalt å få en diger kvise under armen. Når jeg leste dette husker jeg at for en stund siden hadde jeg en diger øm,rød kvise på baksiden av låret. Varte lenge helt til jeg behandelet den som andre kviser-og den forsvant.

Ja,er jo ikke noe gøy når slike klumper dukker opp alle mulige steder på kroppen,men dette vil jeg tro er ganske så ufarlig... Har ikke hørt om noen klumper man kan få under armene som er farlige altså!

Men...hvis det er på ett sted du ikke klarer å komme til eller se godt på selv,kan du jo få noen andre til å se på det og kanskje de kan se hva det er...

Sikkert brae en ufarlig kvise...Tror du ikke det??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Har du lagt om kostholdet ditt i det siste? Hatt en rensekur, drukket mye grønn te? Eller motsatt, drukket mye alkohol eller spist mye usunt? Huden kan ha renset kroppen din, og vi har en god del lymfekjertler i armhulene. Kan hende den byllen rett og slett er "eksos" fra kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er nok en kvise men det som er så rart er at jeg ikke kan klemme ut noe nå, men det skal vel ikke dukke opp svære ømme klumper som er farlig sånn helt plutselig :roll:

Jeg har begynt å trene og har svettet mye så det kan være noe dritt som skal ut, har fått noen små kviser i ansiktet også :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i syden nettopp, og da fikk jeg 2 kuler under den ene armen. Har også klemt litt, og de har blitt mindre ømme og mindre i størrelse. Tror det kan være at jeg svettet mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Når man svetter skiller jo ofte kroppen ut avfallstoffer. Kan hende det bare har hopt seg opp :) Det er nok bare at du har begynnt å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...