Gå til innhold

Når begynte det å synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gått ned fra rundt 80 kg, hvor mange kg tok dere av før det begynte å synes? Jeg har gått ned 3 til nå, det synes selvfølgelig ikke, og egentlig tror jeg ikke 5 kommer til å synes heller, men litt må det vel synes før 10? Hva er deres erfaring?

Anonymous poster hash: 7a3a7...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok utdype litt mer.....

Hva spiser du? Hvor høy er du? Er du aktiv? Hvor lang tid har du brukt på disse 3 kiloene? Jente eller gutt? Hva er målvekten?

Det bør synes når du har gått ned noen kilo, men du bør nok utdype litt mer hvis du vil ha svar.

Skrevet

Jeg var 80.5 kg. Er nå 71.(56789?) og jeg ser det overhodet ikke selv. Men et par bukser er blitt litt for store da..

(Er 1.60 høy og jente til info)

Skrevet

Jeg var 80.5 kg. Er nå 71.(56789?) og jeg ser det overhodet ikke selv. Men et par bukser er blitt litt for store da..

(Er 1.60 høy og jente til info)

Da synes det nok relativt godt :) Har selv gått ned 16,5 kg, ser INGENTING på meg men merker det på klær o.l. Andre ser det jo, selvfølgelig. Vær fornøyd med det du har klart og se fremover :) Kjempeflink har du vært!

Skrevet

Da synes det nok relativt godt :) Har selv gått ned 16,5 kg, ser INGENTING på meg men merker det på klær o.l. Andre ser det jo, selvfølgelig. Vær fornøyd med det du har klart og se fremover :) Kjempeflink har du vært!

Takk :)

Jeg har liksom fettet på de "rette" plassene og når jeg er større så er det så jevnt fordelt(Sånn sett er jeg heldig) at det faktisk ikke vises så veldig godt..

Samboeren ser ingenting. Men han er jo inhabil :lol:

Skrevet

Takk :)

Jeg har liksom fettet på de "rette" plassene og når jeg er større så er det så jevnt fordelt(Sånn sett er jeg heldig) at det faktisk ikke vises så veldig godt..

Samboeren ser ingenting. Men han er jo inhabil :lol:

Du burde tatt mål når du var på ditt største. Da hadde du merket det enda mer! Hva er målet ditt?

Skrevet

Du burde tatt mål når du var på ditt største. Da hadde du merket det enda mer! Hva er målet ditt?

Burde definitivt det! Målet etter en god stund da.. Var da 77cm rundt magen, nå er det på 73cm ca. Synes og det er vanskelig å måle, lett å jukse. :lol: Neida.. Joda..

Egentlig har jeg ikke no mål. I første omgang har jeg lyst å se 6- tallet på vekta.

Ikke meninga å kuppe tråden her :ler:

Skrevet

Burde definitivt det! Målet etter en god stund da.. Var da 77cm rundt magen, nå er det på 73cm ca. Synes og det er vanskelig å måle, lett å jukse. :lol: Neida.. Joda..

Egentlig har jeg ikke no mål. I første omgang har jeg lyst å se 6- tallet på vekta.

Ikke meninga å kuppe tråden her :ler:

Flott mål det :) Ta det litt som det kommer. Vekt behøver ikke ha alt å si, til og med Kim Kardashian er overvektig i følge BMIen hennes (159cm, 65kg) men hun ser da smashing ut! :) Lykke til. Oppdater gjerne hvordan det går! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...