Pinkie Pie Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Da er jeg blitt henvist til HSG røntgen. Og jeg gruer meg allerede. Jeg visste at det er vondt før jeg ba om det, og jeg har egentlig ønska meg det lenge.For jeg er ganske overbevist om at jeg kan ha tette eggledere. Men nå som det skal skje, så blir jeg dritnervøs. (fikk advarsel av både lege, gyn og min mor, om at det er intenst vondt.) Fikk beskjed om å ta to ibux eller paracet, men jeg tviler på det hjelper nevneverdig da jeg har hørt at det er like vondt å gjøre dette som det er med de verste fødselsriene (før pressriene kommer) og ikke hjelper de på menssmertene mine en gang når jeg blør. Fikk dere som har gjort dette før noe beroligende eller noe mer smertestillende enn ibux/paracet? Tar undersøkelsen lang tid, fikk dere ha med mannen deres inn på rommet med dere mens det skjer? Jeg har en mor som gjorde dette en gang, men det er jo så lenge siden ho gjorde det. Det var etter ho gjorde det, at ho klarte å bli gravid. Så jeg har jo mine håp om at dette kan hjelpe oss også. For mannen var det ikke noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå