Gå til innhold

Hvordan prøve meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr på byen for litt over 1 mnd siden, fant ham på Facebook etter omlag 1 ukes tid og poket ham..

Han poket tilbake og la meg til på snap da jeg hadde lagt ut snap på Facebook siden min noen dager før. Har snappet litt frem og tilbake, jeg syntes han er skikkelig søt og kunne i grunn tenkt meg å bedt ham med ut.

Han er ett par år yngre enn meg, men en veldig tiltalende sjarmerende fyr..

Vi er begge i 30årene.

Hvordan gå frem?

Anonymous poster hash: 75f47...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes jo koselig ut. 

Jeg selv er av den litt utålmodige typen, så er det en fyr jeg har lyst til å bli bedre kjent med så sier jeg det bare til han. Men jeg har lært med tiden at ikke alle gutter er så glade i å planlegge, så jeg prøver å la det bli ganske casual dersom jeg spør dem om å finne på noe. Så dersom du har mulighet til å være spontan, prøv det. Spør gjerne hva han skal i morgen kveld? Jeg gjorde det med en gutt ei gang, vi drev å snappet frem og tilbake en fredags ettermiddag, begge to satt hjemme hver for seg uten planer men jeg merket at han ikke helt klarte å ta mot til seg å spørre om jeg ville komme en tur. Så jeg sa "hadde ikke sagt nei dersom noen hadde invitert på ett glass vin og film". Endte med at jeg dro til han og vi satt å pratet til langt på natt! 

Grip sjangsen, vis hva du vil :) 

Lykke til! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...