Gjest trenoman Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Det er blitt mer fokus på en kvinnes vagina. Nå går det ann å skjønnhetsoperere den til og med! Det er mye snakk om at den må være "trang nok" (ref: "tamponger gjør deg vid"-innlegget her på kvinneguiden). Ny forskning (se NRK "puls")viser at man kan lette fødselen betydelig ved å trene underlivsmusklene sine i forkant. Leger anbefaler å trene underlivsmusklene for å forebygge inkontinens, som er vanlig hos eldre kvinner, og etter en fødsel. Dessuten så kan muskelene trenes opp, slik at man blir trangere i kjeden, noe som kan øke nytelsen ved samleie. Personlig så er jeg ikke så flink til å trene underlivsmusklene mine, som jeg kunne ønske (dvs daglig). Men jeg får tid til knipeøvelser på ukentlig basis, og etter at jeg begynte å trene, har både jeg og kjæresten min fått økt nytelse i sengen Jeg er 25 og har ikke født barn.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 Hmm.. Tror "en gang i blant" hadde vært et fint alternativ
~Viva~ Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Ingen av alternativene passer. Jeg er en periodetrener også på dette området og kniper mange ganger hver dag når jeg kommer på det, men så glemmer jeg meg etter en stund og det går måneder før jeg kommer på det igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Hver dag! Kniper når jeg pusser tenner!! Funker som bare det.
Hu i Svingen Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Hver dag! Kniper når jeg pusser tenner!! Funker som bare det. Glimrende idé!!! Takk!
Rannva Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 3 serier hver dag. Hver serie er på 10 knip * 10 sek.
lille mor Skrevet 19. september 2004 #10 Skrevet 19. september 2004 Leste overskriften raskt og trudde det stod: Trenger du vaginan din.
Sita Skrevet 19. september 2004 #11 Skrevet 19. september 2004 Leste overskriften raskt og trudde det stod: Trenger du vaginan din.
Gjest Respect Skrevet 20. september 2004 #14 Skrevet 20. september 2004 Har aldri helt forstått øvelsene. Noen som vil forklare?
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #15 Skrevet 20. september 2004 Nei aldri. Er vid og slapp som en låvedør. Men det gjør da ingenting? Satser ikke på kjærester uansett. Fokuserer på karriere og andre morsomme ting isteden. Da betyr skjeden svært lite.
MorningStar Skrevet 20. september 2004 #16 Skrevet 20. september 2004 Man strammer jo når man onanerer ivrig. Onaner mye hver dag så har man alt i boks.
-Fisken- Skrevet 20. september 2004 #17 Skrevet 20. september 2004 Nei aldri. Er vid og slapp som en låvedør. Men det gjør da ingenting? Satser ikke på kjærester uansett. Fokuserer på karriere og andre morsomme ting isteden. Da betyr skjeden svært lite. Dere gjester er morsomme.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #18 Skrevet 20. september 2004 Har aldri helt forstått øvelsene. Noen som vil forklare? Du strammer musklene i skjeden, holder noen sekunder, slapper av og strammer igjen. Eventuelt prøv å stramme raskt flere ganger eller å stramme så lenge du klarer, for variasjonens skyld. Klarer du ikke å 'finne' musklene i skjeden, kan du prøve når du tisser. Den muskelen du bruker når du kniper av strålen, den er det du vil trene. Men ikke tren når du tisser, det er nemlig ikke helt heldig. Gjør det bare for å finne muskelen. Magemusklene skal ikke trekke seg sammen, selv om du kan føle at magen beveger seg ørlite når du gjør det. Det kan føles litt opphissende når du gjør øvelsene, spesielt når du får sterkere muskler.
Ronja_80 Skrevet 20. september 2004 #19 Skrevet 20. september 2004 Kniper hver dag. Er sykt opptatt av at min kjære vagina skal være på topp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå