Gjest trenoman Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Det er blitt mer fokus på en kvinnes vagina. Nå går det ann å skjønnhetsoperere den til og med! Det er mye snakk om at den må være "trang nok" (ref: "tamponger gjør deg vid"-innlegget her på kvinneguiden). Ny forskning (se NRK "puls")viser at man kan lette fødselen betydelig ved å trene underlivsmusklene sine i forkant. Leger anbefaler å trene underlivsmusklene for å forebygge inkontinens, som er vanlig hos eldre kvinner, og etter en fødsel. Dessuten så kan muskelene trenes opp, slik at man blir trangere i kjeden, noe som kan øke nytelsen ved samleie. Personlig så er jeg ikke så flink til å trene underlivsmusklene mine, som jeg kunne ønske (dvs daglig). Men jeg får tid til knipeøvelser på ukentlig basis, og etter at jeg begynte å trene, har både jeg og kjæresten min fått økt nytelse i sengen Jeg er 25 og har ikke født barn.
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 oopps - alternativet nei kom ikke med på innlegget, jeg har lagt ut innlegget på nytt! Dessverre får jeg ikke slettet denne første.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #4 Skrevet 18. september 2004 Jeg tenkte akkurat det samme! "Hvor er nei?" Hehe, godt å se jeg ikke er alene, hehe
Felicia Skrevet 18. september 2004 #5 Skrevet 18. september 2004 Og jeg som forvirret meg inn hit for å svare på spørsmålet "trenger du vaginaen din?" :oops: Må nok få meg nye lesebriller Og for ordens skyld - jeg hadde tenkt å svare ja
maki Skrevet 18. september 2004 #6 Skrevet 18. september 2004 Og jeg som forvirret meg inn hit for å svare på spørsmålet "trenger du vaginaen din?" :oops: Må nok få meg nye lesebriller Og for ordens skyld - jeg hadde tenkt å svare ja uff fint jeg ikke er den eneste som leser feil
Gjest Fighter Skrevet 18. september 2004 #7 Skrevet 18. september 2004 uff fint jeg ikke er den eneste som leser feil He-he. Bra at jeg leste riktig da, ettersom jeg så etter alternativ "nei".
maki Skrevet 18. september 2004 #8 Skrevet 18. september 2004 He-he. Bra at jeg leste riktig da, ettersom jeg spurte etter alternativ "nei". ja. Trenger du vaginaen din? - neih hakke no behov for den du
Gjest Fighter Skrevet 18. september 2004 #9 Skrevet 18. september 2004 Nei, hva skal man med den?Vet at tråden er "ødelagt" med snikk-snakk nå, men det er jo allerede laget en annen tråd med samme spørsmål bare med alternativet "nei". Og nå har jeg allerede fått pepper i dag for at jeg sier for mye fra til moderatorene om ting som bør flyttes, så jeg gjør det ikke nå.
maki Skrevet 18. september 2004 #10 Skrevet 18. september 2004 Nei, hva skal man med den?Vet at tråden er "ødelagt" med snikk-snakk nå, men det er jo allerede laget en annen tråd med samme spørsmål bare med alternativet "nei". ikke "ødelagt" men piffet opp / avsporet
Gjest Fighter Skrevet 18. september 2004 #11 Skrevet 18. september 2004 Ettersom det er snakk om vaginaer vi muligens trenger kaller vi det piffet opp.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #12 Skrevet 18. september 2004 Kanskje på tide å tilstå at jeg også først leste "trenger" og ikke "trener"... Hehe, tråden piffet jo opp KG da
monkeyfairy Skrevet 18. september 2004 #13 Skrevet 18. september 2004 Onanerer, så det kan jo kalles for en slags trening. Men pleier ikke ta øvelser, nei.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #14 Skrevet 18. september 2004 Da tror jeg de fleste trener... :o
monkeyfairy Skrevet 18. september 2004 #15 Skrevet 18. september 2004 Da tror jeg de fleste trener... :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå