Gå til innhold

overside så jævlig i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-5 brødskiver med zatziki, ost og skinke

-10 bixit med sjokolade

-2 krones

-2 knekkebrød med to salamiskiver på hver

-en skyr med skogsbær og musli

-muslibar

-iste med hvit te og bringebær

Føler meg jævlig for jeg prøver å snu kostholdet å bli sunnere!

Anonymous poster hash: 736a1...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva regner du som sunn mat?

Skrevet

Om jeg ikke hadde spist all kjeksen og spist skinke på knekkebrødet istede for salami og spist halvparten av brødet hadde det ikke vært så ille. Ja kanskje ikke to kroneis heller.. så er det jo snart middag da så må jeg spise for å skule at jeg har oversikt hele dagen. Jeg har slanket meg masse og holdet vekten stabil i flere år. Jeg tørr ikke innrømme jeg har mistet kontroll til mannen min:(

Skrevet

OK, kanskje det ikke dreier seg bare om mat. Kan du snakke om andre (vanskelige) ting med mannen din?

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis kan jeg det, men akkurat nå er det ting som han ikke skjønner og jeg ikke vil legge over på han. Må få kontroll over spisingen igjen:(

Skrevet

Vanligvis kan jeg det, men akkurat nå er det ting som han ikke skjønner og jeg ikke vil legge over på han. Må få kontroll over spisingen igjen:(

I morgen er det en ny dag med nye muligheter.

Ikke gi deg selv for mye 'bank' for dagens utskeielser.

Ta det som en lærdom.

Hvis du har mulighet, ta deg en tur etter middagen :)

Anonymous poster hash: 563f4...63a

• Liker 2
Skrevet

1 dag av livet ditt spiste du altså fælt, av hvor mange dager som har vært hittil i livet? 7000 dager f. eks..

Tror neppe du tar stor skade av det.

Anonymous poster hash: 419c7...a04
Skrevet

1 dag av livet ditt spiste du altså fælt, av hvor mange dager som har vært hittil i livet? 7000 dager f. eks..Tror neppe du tar stor skade av det.   Anonymous poster hash: 419c7...a04

Mei men begynner å bli en del av disse dagene og jeg begynner å se der på vekta å.. Når jeg har gått ned masse og holdt vekta stabil i flere år er det et stooort nederlag:(

Skrevet

Seriøst. Var det her alt du spiste på en hel dag? Eller var det kun til frokost?

Anonymous poster hash: 2302f...82c
Skrevet

Seriøst. Var det her alt du spiste på en hel dag? Eller var det kun til frokost? Anonymous poster hash: 2302f...82c

Ble to hjemmelagede fiskepinner og litt råkostsalat til kvelds/middag ellers var det alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...