Gjest care Skrevet 9. juli 2002 #1 Skrevet 9. juli 2002 :o Ja det gjorde jeg, når jeg oppdaget et programm på MTW. THE OSBORNS. Først trodde jeg dette var en parodi, men har vel fått inntrykk av at det ikker er det. GUD, hvor de folka der driter seg ut...................... Men det er fryktelig fasinerende å se på......... Er det noen av dere som ser på den søpla og er dere indignert :blunke: ?
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 #2 Skrevet 9. juli 2002 Jeg har også sett litt på det.Det er artig å se på iblandt. Synes Ozzy Osburn m/familie er morsom underholdning!
Imax Skrevet 18. juli 2002 #3 Skrevet 18. juli 2002 The Osbornes er virkelig helt perverst - derfor også utrolig morsomt. Det går jo ikke an å være så fjerne. Jeg tror dette er tingen å vise til ungdom, så skjønner de at hasj og annet dop ikke gjør deg spesielt kjapp i tankegangen etter noen år, for Ozzy er jo ikke helt god i pæra. Jeg synes dessuten det er helt utrolig at de tillater filmteam hjemme hos seg, for det er jo mye som jeg ALDRI ville ha latt villt fremmede mennesker se om meg. De har også en vannvittig måte å snakke til hverandre på, og man behøver ikke være psykolog for å skjønne at de bør jobbe med kommunikasjonen sin. Jeg synes the Osbornes er et kult program, bedre enn mye annet på MTV. Men det går i Ricky Lake sjangeren, og det sier jo en del.
@titude Skrevet 19. juli 2002 #4 Skrevet 19. juli 2002 Når går dette?? Har hørt om serien, men har aldri fått det med meg! :-?
Majken Skrevet 20. juli 2002 #6 Skrevet 20. juli 2002 Her i Australia går det på samme tid som Simpsons, så da blir valget lett. Så en episode av Osbornes, var underholdende nok, men det var ikke sånn at jeg må løpe inn for å få det med meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå