Gå til innhold

Noen som vet om noen godteri butikker på nett? (norge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og et sted hvor det er rimelig, og ikke alt for stor pris å betale i frakt :)

Anonymous poster hash: bb124...dc9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://maxgodis.se

Ikke norsk butikk, men godt samarbeid med Norge og har flere norske kunder 

Anonymous poster hash: 605dc...5f6
Skrevet

Posegodt  :danse:

Anonymous poster hash: 08400...50c
  • Liker 1
Skrevet

Er posegodt et nettsted? Legg ut link i såfall. 

Anonymous poster hash: 2fd96...581
Gjest pellepirat
Skrevet

Har brukt yoolando, og kan ikke anbefale dem. Fungerte utmerket første gang jeg brukte dem, fikk varene og alt så bra ut. Når jeg bestilte neste gang fikk jeg bare feil varer på 2/3 av det jeg bestilte. Etter det så svarer de ikke når jeg prøver å kontakte dem. Vil ikke rette opp, vil ikke ha kontakt. Slikt synes jeg lite om og det blir litt for amatørmessig.

Har også brukt godteributikken.com, og det fungerte bra! Så jeg får anbefale de i stedet!

Skrevet

Har brukt yoolando, og kan ikke anbefale dem. Fungerte utmerket første gang jeg brukte dem, fikk varene og alt så bra ut. Når jeg bestilte neste gang fikk jeg bare feil varer på 2/3 av det jeg bestilte. Etter det så svarer de ikke når jeg prøver å kontakte dem. Vil ikke rette opp, vil ikke ha kontakt. Slikt synes jeg lite om og det blir litt for amatørmessig.

Har også brukt godteributikken.com, og det fungerte bra! Så jeg får anbefale de i stedet!

Ts: ok, takk! Jeg hadde tenkt å velge yoolando, men nå må jeg vurdere det. Jeg skal arrangere en stor barnebursdag, så jeg skal ha endel, men jeg har sett på godteributikken og der er det så mye å betale i frakt :(

Anonymous poster hash: bb124...dc9

Skrevet

Er posegodt et nettsted? Legg ut link i såfall. 

Anonymous poster hash: 2fd96...581

Posegodt.net

Anonymous poster hash: 08400...50c

Skrevet

Jeg får ikke denne til å fungere..?

Anonymous poster hash: a1456...761

Skrevet

Jeg får ikke denne til å fungere..?

Anonymous poster hash: a1456...761

Mannen som stod/står(?) bak posegodt er meget spesiell og lider av vrangforestillinger, så jeg tror ikke du skal ta det forslaget så seriøst :)

Anonymous poster hash: c0c79...c1c

Skrevet

Hvorfor må den være norsk? Tror ikke du finner noe bra som er norsk og billig.

Jeg har brukt http://godteributikk.comog prisen blir helt grei mtp at jeg skal ha noe som ikke finnes i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...