Gjest xx girl xx Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Flere som går på, eller skal begynne med Pergotime nå?
Gjest xx girl xx Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jeg går på pergotime dobbel kur nå! spennende!! Hvor langt i syklusen er du? Jeg venter mensen i løpet av et par dager.
Poets Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 spennende!! Hvor langt i syklusen er du? Jeg venter mensen i løpet av et par dager. Dag 6 i syklusen! Tok pergo fra dag 5
Poets Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Du da? Hvilke dager skal du ta pergo og enkel, dobbel eller trippel? :-) Skal du til gynokolog for sjekk på dag 12? (Det skal jeg) :-)
Gjest xx girl xx Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Du da? Hvilke dager skal du ta pergo og enkel, dobbel eller trippel? :-) Skal du til gynokolog for sjekk på dag 12? (Det skal jeg) :-) Jeg skal ta pergo på dag 5. Dobbel kur. Venter mensen i dag eller i morgen. Jeg skal ikke på ultralyd denne pp. Hvilken dose skal du ta? Har du hatt flere runder med pergo?
Poets Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015 Jeg skal ta pergo på dag 5. Dobbel kur. Venter mensen i dag eller i morgen. Jeg skal ikke på ultralyd denne pp. Hvilken dose skal du ta? Har du hatt flere runder med pergo? Jeg tar dobbel jeg også :-) Ja, har det - men det har nylig begynt å "virke" + at kroppen endelig har begynt å stabilisere seg. Sleit med manglende mens og eggløsning pga PCO, men etter et år, ser kroppen ut til å fungere! Så jeg håper at pergo denne mnd hjelper å optimalisere eggløsningen, og gjerne slippe flere egg også, hehe Du da? Brukt det før?
Gjest xx girl xx Skrevet 11. september 2015 #8 Skrevet 11. september 2015 Spennende! Ja med førstemann. Hadde ekstreme hetetokter. Ble gravid etter lap og dobbel pergotime. Før lap hadde jeg ingen effekt. Håper det går bra nå. Hvis ikke blir det nok IVF
Poets Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Spennende! Ja med førstemann. Hadde ekstreme hetetokter. Ble gravid etter lap og dobbel pergotime. Før lap hadde jeg ingen effekt. Håper det går bra nå. Hvis ikke blir det nok IVF Masse lykke til!! Håper vi begge får det til denne gang :-)
glassmanet Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 Jeg skal også begynne med Pergotime denne mnd. Er på syklusdag 1 nå, begynner enkel kur syklusdag 4 og ultralyd dag 12 😱 sååå spennende. Aldri tatt det før, og fikk det pga lange litt uregelmessige sykluser 1
Gjest xx girl xx Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Jeg skal også begynne med Pergotime denne mnd. Er på syklusdag 1 nå, begynner enkel kur syklusdag 4 og ultralyd dag 12 sååå spennende. Aldri tatt det før, og fikk det pga lange litt uregelmessige sykluser Det blir veldig spennende!! Jeg skal begynne dag 5. Men er usikker på om i dag eller i går er dag 1. Hadde så vidt blødninger i går. Men mye murringer. Så tror jeg regner gårsdagen som dag 1.
Gjest xx girl xx Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Hvordan går det ,ed dere? Første to tabletter inntatt i dag. Denne pp skal jeg tempe også. Håper dte kan gi et signal på om jeg får el eller ikke.
Poets Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Hvordan går det ,ed dere? Første to tabletter inntatt i dag. Denne pp skal jeg tempe også. Håper dte kan gi et signal på om jeg får el eller ikke. Hei, her går det fint! Jeg er på dag 13 nå og var på UL i går. Der så de et stort fint egg på 17-18 mm, så hun antok EL kom i løpet av få dager :-) I går kveld begynte EL-smerter og i dag har jeg begynt å få blank og strekkbart eggløsningsslim :-) Tipper EL er rett rundt hjørnet - jeg tester kun med strimmeltestene til Billige-tester.no 😃 Lykke til videre!
Gjest xx girl xx Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 (endret) Hei, her går det fint! Jeg er på dag 13 nå og var på UL i går. Der så de et stort fint egg på 17-18 mm, så hun antok EL kom i løpet av få dager :-) I går kveld begynte EL-smerter og i dag har jeg begynt å få blank og strekkbart eggløsningsslim :-) Tipper EL er rett rundt hjørnet - jeg tester kun med strimmeltestene til Billige-tester.no Lykke til videre! WOW!!! Dette lover godt!! Jeg ble så glad på dine vegne nå Endret 17. september 2015 av xx girl xx
Poets Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 WOW!!! Dette lover godt!! Jeg ble så glad på dine vegne nå Hihi, takk!! Krysser fingrene for deg også - denne PP skaaaal klaffe for oss :D
Gjest xx girl xx Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 (endret) Tusen takk!! Ja håper det ☺ du må holde meg oppdatert!! Hvordan reagerte du på pergotime? Jeg ble gravid på pergotime forrige gang. Og den pp jeg ble gravid var det som at kroppen fikk noe den manglet. I pp før lap og pergotime holdt jeg på å koke i hel og var litt gretten 😂 Endret 17. september 2015 av xx girl xx
Poets Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Tusen takk!! Ja håper det ☺ du må holde meg oppdatert!! Hvordan reagerte du på pergotime? Jeg ble gravid på pergotime forrige gang. Og den pp jeg ble gravid var det som at kroppen fikk noe den manglet. I pp før lap og pergotime holdt jeg på å koke i hel og var litt gretten 😂 Hmm, jeg har faktisk hatt det helt fint! Ingen bivirkninger :-D Men sist du ble gravid på pergo, var det etter lap? Det hjalp ikke deg før du opererte?
Gjest xx girl xx Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 Hmm, jeg har faktisk hatt det helt fint! Ingen bivirkninger :-D Men sist du ble gravid på pergo, var det etter lap? Det hjalp ikke deg før du opererte? Jeg tror jeg hadde 6 kurer med pergo før lap. Ble gravid på første (som var en dobbel) pergo etter lap. Jeg kan ikke få lap flere ganger. Derfor blir det ivf hvis det ikke klaffer de to neste pp.
Poets Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 Jeg tror jeg hadde 6 kurer med pergo før lap. Ble gravid på første (som var en dobbel) pergo etter lap. Jeg kan ikke få lap flere ganger. Derfor blir det ivf hvis det ikke klaffer de to neste pp. Uff.. Jeg skal ta lap 29.okt dersom det ikke klaffer før dess. Og jeg har tatt min 4. (Og siste) pergokur denne PP. Så dersom jeg ikke er gravid innen 6 mnd nå, så blir det ivf her også :-(
Gjest xx girl xx Skrevet 17. september 2015 #20 Skrevet 17. september 2015 Uff.. Jeg skal ta lap 29.okt dersom det ikke klaffer før dess. Og jeg har tatt min 4. (Og siste) pergokur denne PP. Så dersom jeg ikke er gravid innen 6 mnd nå, så blir det ivf her også :-( Det ser veldig lovende ut denne pp da Jeg har troen Og hvis ikke, så hjelper det nok med lap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå