ClosedParadise Skrevet 10. september 2015 #1 Del Skrevet 10. september 2015 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men la den her. Var nettopp vitne til en dødsulykke på e6, vi så alt. Og det var helt forferdelig!! Sitter her og bare tenker og glaner i veggen. Utrolig hvor fort ting kan skje? Hvil i fred. Måtte bare få det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 10. september 2015 #2 Del Skrevet 10. september 2015 Klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 10. september 2015 #3 Del Skrevet 10. september 2015 Huff, så grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. september 2015 #4 Del Skrevet 10. september 2015 Tråden ryddet for krenkende uttalelser Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 10. september 2015 #5 Del Skrevet 10. september 2015 Har vært vitne til en ganske stygg ulykke selv for noen år tilbake hvor 3 unge mennesker mistet livet. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at det er sånne ting som viser hvor lite som skal til før man kan miste livet selv. Man får prøve å nyte hver eneste dag mens man lever for en dag tar det slutt, og man vet aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 11. september 2015 #6 Del Skrevet 11. september 2015 Vil anbefale deg å fortelle om hendelsen, og på den måten få bearbeidet inntrykket. Ingen god ide å sitte alene med inntrykkene av slike hendelser. Snakk sammen dere som evt var vitner sammen. Fortell til familie, venner, kollegare etc. Gjerne flere ganger. Gjerne senere. Andre blir kanskje lei av å høre på, men det er godt for deg å få fortalt. Trist hendelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå