~Viva~ Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Vurderer Hair Extentions og lurer litt på hvor mye dette kan komme til å koste.
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 det kan koste fra ca 4000- 12000 kr. alt ettersom hvor mye hår og kvaliteten på håret du setter fast. men det blir kjempefint og naturlig. og det varer i flere uker også....
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Hvor mye det vil koste kommer helt an på hvor mange du skal sette i. Jeg har brukt extensions av typen Great Lengths flere ganger, og de anbefaler jeg veldig. Men jeg har kun satt de inn for å få volum, og da har jeg brukt bare 25-30 stk. Prisen på disse avhenger av lengden på håret, men jeg anslår at de koster ca 50 kr per stk. Når jeg har satt inn 25, har jeg betalt rundt 1500 kr. Men dette har som sagt kun vært for å få fylde i håret, ikke for å forlenge. Hvis du skal ha forlengelse må du sette i mange flere for at det skal se fint ut (150-200 kanskje?), og da stiger prisen i takt med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå