Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Synes ikke dere der er kjedelig at alle går litk som dere? Hvorfor prøver dere ikke fikse deres egen stil istedenfor å gå likt som "alle" andre? Bare et spørsmål
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 Jeg går kledd helt "normalt" (genser, jeans, belte, cordblazer, halvhøye hæler) fordi jeg synes det er greit å slippe å bruke masse tid, penger og energi på å shoppe, så da blir det ofte til at jeg handler i kjedebutikkene. Mange gjør som meg, har jeg oppdaget. Er ikke så opptatt av å følge moter, men de fleste plaggene i en klesbutikk er jo til enhver tid påvirket av motebildet, om det da ikke er snakk om en helt klassisk stil (som ikke er helt meg). Og så er det vel litt fordi det er greit å slippe alle kommentarer og blikk som garantert kommer når man skiller seg ut. Kunne sikkert vært flinkere til å finne min helt egen stil. Beundrer folk som får det til.
Cand alt Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 Synes ikke dere der er kjedelig at alle går litk som dere? Hvorfor prøver dere ikke fikse deres egen stil istedenfor å gå likt som "alle" andre? Bare et spørsmål Hvorfor er du så opptatt av hvordan andre kler seg?
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #4 Skrevet 18. september 2004 Hvorfor er du så opptatt av hvordan andre kler seg? Fordi dette er noe jeg lurer på når annenhver jente kler seg likt.
Carmen_ Skrevet 18. september 2004 #5 Skrevet 18. september 2004 Synes ikke dere der er kjedelig at alle går litk som dere? Hvorfor prøver dere ikke fikse deres egen stil istedenfor å gå likt som "alle" andre? Bare et spørsmål Hva er å kle seg som alle andre da? Selv er jeg glad i moten som er nå... Og man blir selvfølgelig påvirket av det. MEN det finnes jo mange grupperinger innenfor moten igjen også. Og jeg føler at jeg har funnet min stil innen for moten(e). Men hvordan kler du deg? Bare nysgjerrig...
Gjest the imp Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Lurer også litt på hva du mener med å kle seg som alle andre. Tenker du da på samme type klær, eller at man stadig opplever at andre går i akkurat samme klær som deg selv? Jeg kler meg i en stil som jeg liker og trives med, at det er en veldig "normal" klesstil som ikke skiller seg særlig ut på noen måte gjør meg ingenting. Jeg har ikke råd til å gå med ekstremt dyre og spesielle merkeklær, og jeg er vel heller ikke typen til å frike helt ut og være "annerledes". Du spør hvorfor vi ikke prøver å fikse vår egen stil. Vel, det er jo nettopp det å kle seg som en selv ønsker som er å finne "sin" stil. Nesten uansett hva du kler deg i så vil du alltids finne noen som har ca samme stil som deg. Å gå inn for å være individualist bare for å ikke være som alle andre ser jeg ikke vitsen med, bedre å gå med plagg man synes er fine og føler seg vel i.
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2004 #7 Skrevet 19. september 2004 Jeg kler meg som jeg selv føler og får så klart en del oppmerksomhet, men men... 8) egentlig er det bare gøy, selv om folk bør vise LITT folkeskikk og ikke nistirre folk ihjel. Joda det er ikke så normalt med boots med spenner og 10 cm høye såler og mesteparten sort tøy (men masse rødt og blått og!) men det er da enda en ting som kalles folkeskikk? Den dagen jeg begynner å jobbe som klovn, DA kan folk få glo! :o
hilli Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Jeg føler faktisk ikke noe behov for å "uttrykke personligheten min" gjennom klærne mine. Jeg liker ikke å tiltrekke meg oppmerksomhet. Jeg prøver allikevel ikke å kle meg helt likt som alle ande....
Gjest Sukkerert Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Synes ikke dere der er kjedelig at alle går litk som dere? Hvorfor prøver dere ikke fikse deres egen stil istedenfor å gå likt som "alle" andre? Bare et spørsmål Hva slags klær går du i? En grunn til at mange går i lignenede klær, er vel fordi mye av det som selges i butikkene i det store og hele er temmelig likt.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #10 Skrevet 20. september 2004 Jeg er ikke veldig opptatt av å følge moten, men blir påvirket av den likevel! Jeg shopper stort sett i de største kjedebutikkene, og der er det jo stort sett moteriktige klær - og dermed stor fare for at man ender opp med det! Jeg kler meg ikke bevisst i like klær som andre, men når jeg ser antrekk jeg liker, så kan det hende jeg får noen tips til neste shoppingtur! Hvorfor jeg ikke har min egen stil? :klø: Tror det er fordi jeg ikke er så opptatt av å skulle ha èn stil - smaken min endres etterhvert som nye motebilder skapes. Jeg liker å fornye meg, og er glad i å shoppe! K
*M* Skrevet 20. september 2004 #11 Skrevet 20. september 2004 Jeg kler meg som MEG, jeg kjøper det jeg liker, mote eller ikke. Hva andre mener er "normalt" er opp til dem. Jeg går med det jeg trives i det, nok om det!
Carmen_ Skrevet 20. september 2004 #12 Skrevet 20. september 2004 Jeg kler meg ikke som MEG' date=' jeg kjøper det jeg liker, mote eller ikke. Hva andre mener er "normalt" er opp til dem. Jeg går med det jeg trives i det, nok om det![/quote'] Jepp...helt enig. Jeg kler meg også som MEG! 8)
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #13 Skrevet 21. september 2004 Jeg og er en av dem som kler meg som alle andre.....men det er også MIN stil!!! jeg har prøvd,tro meg,å endre stil.... til og med vært på "bli ny". men; har funnet ut at jeg fatisk trives best med den "normale",halv-snobbete stilen. Det er faktisk meg!
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2004 #14 Skrevet 21. september 2004 Jeg kler meg også annerledes enn andre. mye svart og mørke farger; og jeg får så vanvittig mange dumme blikk! er litt lei av det, men kommer ikke til å slutte å kle meg annerledes av den grunn.
Sita Skrevet 21. september 2004 #15 Skrevet 21. september 2004 Jeg kler meg som MEG' date=' jeg kjøper det jeg liker, mote eller ikke. Hva andre mener er "normalt" er opp til dem. Jeg går med det jeg trives i det, nok om det![/quote'] samme her.......
Gjest klatremus uinnlogget Skrevet 21. september 2004 #16 Skrevet 21. september 2004 Men jeg må spørre om noe. Hvordan kler alle seg? Siden du kan spørre om jeg kler meg som alle, så må jeg spørre om hvordan alle kler seg? Så kan jeg svar om jeg kler meg som alle andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå