tasseline Skrevet 18. september 2004 #1 Del Skrevet 18. september 2004 Har et spørsmål til alle dere her i min komune har vi begynt med kildesortering :evil: ikke noe galt med det. Vi fikk utlevert en lite korg til å henge i kjøkken skapet så det er gelt ok, til mat avfallet ,men mitt store problem er at vi også fikk en rull ned plast sekker til å sortere plast avfallet i noen som har en grei ide om hvordan jeg skal oppbevare den sekken?? plastavfallet blir hentet en gang pr. mnd. :oops: :oops: :oops: må henger den på en spiker i kjellerboden og må flyttes når en skel ha noe annet der innen fra. hjelp ble langt dette her håper noen har et godt forslag til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. september 2004 #2 Del Skrevet 18. september 2004 Ikea har noen greie sett til å plassere i kjøkkenskapet... I "min" kommune sorteres alt, plastikk, metall, glass, mat og restavfall, greit med mange små bøtter i skapet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå