Gå til innhold

Ta samboeren bakfra med strapon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt, hvorfor så slem? Vi er på seksualitet-forumet - ta hensyn, det er et skjørt tema.

Her er det en kvinne som søker råd for å kunne ytterligere strekke seg i sitt sexliv med samboeren, og du kommer her og roper om prostituerte?

Hadde hun vært min samboer, hadde jeg vært utrolig takknemlig. At hun søker råd for å lære seg å tilfredsstille mine ønsker, selv om hun selv ikke tenner på det.

Du vet, sexen i et forhold handler om å gi og ta. Har du en kvinne som har problemer med å slippe seg selv løs nok til å bryte personlige barrierer, så må du vise forståelse og gå med på kompromiss, som gjør det lettere for henne å utforske sin egen seksualitet. Ikke løpe til en prostituert! Hvis du må ty til å betale for sexen du trenger, så behandler du tydeligvis ikke kvinnen din på rett måte.

Den mannen her gjør nok alt rett, siden han har en samboer som ber om råd for å kunne gi ham det han ønsker.

Dessuten, skikkelig mannfolk betaler ikke for sex. Ingen kvinne skal måtte selge seg selv - mennesker er ingen vare.

Men jeg mistenker at du mest sannsynlig er et troll, som kun ønsker å få opp ilden i kvinnene her på forumet. Jeg håper de ikke biter på. Men som sagt, dette er seksualitet-forumet. Det passer seg ikke med trolling her. Du leker med altfor intime deler av folks liv.

Anonymous poster hash: f404e...ed2

Ja vi er på et DISKUSJONS-forum. Og jeg har kamerater som har kjøpt sex, fordi dama hadde et syn på sex, som gjorde at han ikke kunne få tilfredsstilt sine behov. Så dette er høyst relevant. Hvis det er noen som troller må det være deg..

Anonymous poster hash: c7921...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min har ytret et ønske om at jeg skal ta ham bakfra med strapon. Da mener han at han skal stå på alle fire, og jeg skal innta mannens "posisjon". Han vil også gjerne bli dratt i håret og lignende.

Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å gjøre det, men jeg har heller ikke sagt nei. Problemet er at dette byr meg litt imot, jeg tenner så absolutt ikke på det overhodet. Egentlig gir det meg litt problemer med å forholde meg til samboeren.

Jeg føler på en måte at den seksuelle dynamikken blir så forandret. Jeg har en seksuell personlighet som trenger å føle seg som den "svake" og feminine i sexlivet. Og når han ytrer ønske om å bli tatt hardt i det jeg ser på som en ganske kvinnelig posisjon, så gjør det meg fysisk kvalm.

Problemet er; kan jeg tørre å si hva den fantasien gjør med meg? Eller skal jeg bare la ham fortsette å mase, uten å gi et konkret svar? Jeg ser liksom ikke en utvei, som ikke involverer å såre ham.

Er det noen som har gjort dette på mannen sin? Hvordan var det? Kan det være jeg som overdriver situasjonen i hodet mitt?

Jeg vil jo gjerne gjøre ting som han fantaserer om, men akkurat denne fantasien føler jeg kommer til å få et uheldig utfall for en av oss, uansett hva vi gjør...

Anonymous poster hash: 334aa...392

Jeg er mann og ble tatt bakfra av min kone. Hadde vel en liten hemmelig fantasi om det som jeg aldri har snakket om. Hun på eget initiativ gjorde dette en gang når hun skulle være den som bestemmer i sengen.... 

Det var ok, men ikke noe særlig. Tror jeg trengte mer oppvarming enn det jeg fikk. Ting har ikke forandret seg hos oss, vi er trygge på hverandre og hun vet at jeg er med på det meste, akkurat slik som hun er. 

Jeg tenker at du ikke skal gjøre noe du blir kvalm av eller finner frastøtende. Men du kan jo nærme deg hans fantasi på en annen måte. 

Et annet forslag som kan være aktuelt for dere er at du tar på deg en annen rolle. Hva om du spiller en streng domina som du ikke vedkjenner deg ellers. Det er lettere å bryte grenser og gjøre ting dersom man ikke "er den som gjør det".... da slipper man skam, og andre tanker. 

Mitt råd er at du nærmer deg kjæresten din sine fantasier på en måte som er ok for deg også. Bygg det opp over lang tid, ta tid til å finne ut at du blir kåt av at han blir kåt.... Hva med en romantisk og deilig massasje hvor du avslutter med ta ham bakfra, enten han ligger på magen og / eller han etterhvert reiser seg opp på alle fire... setting er viktig, ikke alt trenger å være den strenge dominaen om det ikke passer for deg. Man kan ta mannen sin bakfra, se ham nyte det, mens man gjør det på en sensuell og erotisk måte. 

Hilsen mann39

Anonymous poster hash: e7e4d...50f

Skrevet

Jeg gjorde det på xen. Han begynte å støne og hyle som en dame og jeg gråt rett etterpå. Jeg følte at jeg mistet den maskuline mannen. Alt fokus var om anal sex og mine fingre inn i rumpa hans. Jeg klarte ikke å se på han som mann etterpå. Ble fysisk kvalm av at han ville bli tatt hardt og slått. Han ikke være dama i forholdet

Anonymous poster hash: c6727...d71

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Hadde samboeren min ytret et slikt ønske hadde jeg ikke klart å tenne på ham igjen tror jeg. Ville og blitt fysisk kvalm...

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde dette med exen flere ganger. Problemet var bare at jeg gjorde det fordi jeg ikke orka sutringa han som han ikke fikk vilja si. Jeg følte meg halvveis pressa til å gjøre dette når han plutselig hadde kjøpt inn dildo og strap-on (mot min vilje) med begrunnelsen om at det var greit å ha om jeg en dag hadde lyst til å prøve det. Jeg vet at han ikke ønsket å presse meg, men når jeg ikke fra starten satt tydelige nok grenser ble det sånn.

Derfor vil jeg at du skal være obs på å sette grensene for deg. Ikke nødvendig å avfeie det helt, men vær ærlig så han ikke får falske forhåpninger også.

For meg ble det aldri en positiv opplevelse å ta han med strap-on uansett stilling, fordi jeg syntes det ble så feil. Jeg likte rett og slett ikke hans reaksjoner på det, spesielt ikke at han trodde jeg elska det (fordi jeg var pingle som ikke sa hva jeg faktisk følte i redsel for å såre han). Jeg kan derfor ikke si nok hvor viktig det er at du er ærlig på det, så du ikke havner i den situasjonen der kjæresten din tror du liker det, når du egentlig ikke liker det i det hele tatt. Det er ikke rettferdig ovenfor deg selv eller kjæresten din.

Skrevet

Det er litt rart å se alle som sier at det er helt forferdelig og kvalmt, osv. her inne!

Menn er jo født med et såkalt p-punkt, dette punktet befinner seg så tilfeldigvis inni rompa. Det er to måter å nå det på, den ene måten er i rompa og den andre er gjennom urinrøret. Den første metoden er nok den enkleste og minst "farlige".

Det trenger ikke skje med en strap-on, det trenger ikke skje med et leketøy. Det trenger absolutt ikke endre synet ditt på at mannen din nå er en kvinne siden han liker dette.

Ingen steder står det at noen som liker dette også liker å bli slått og behanldet som "en kvinne" (hva slags syn er dette egentlig, er ikke sex et sted hvor nytelsen opphører grenselinjer som kjønn og roller?).

Det er klart man må være komatiblet og snakke om slike ting, og ikke skal tvinge seg selv til noe man selv ikke vil. Men det er jo viktig å også forstå hva man kan tilby partner, det er viktig å forstå hvordan vi ikke er rigide i mønster, og om vi avviker litt fra dette så gjør ikke det at vi aldri kan se på noen andre på den samme måten igjen.

Anonymous poster hash: ae726...66a
Skrevet

Liiiiiite homo da!

Anonymous poster hash: be953...384

Skrevet

Liiiiiite homo da!

Anonymous poster hash: be953...384

Hvordan er egentlig noe en mann og kvinne gjør sammen, homo?

Skrevet

Hvordan er egentlig noe en mann og kvinne gjør sammen, homo?

Ikke sant... 

Eller så kan man jo lese innlegget til personen som ikke-ironisk, men at h*n virkelig mente at det er lite homo. ;)

Jeg dater en fyr nå og så kom vi i snakk om dette og han spurte meg faktisk om ikke han kunne få lyst på en mann dersom han likte om jeg tok han med strap-on. 

Anonymous poster hash: 9e75a...bec

Skrevet

Tusen takk for alle svarene jeg fikk! Veldig hjelpsomt - er så glad for at jeg skrev innlegget.

Jeg fikk litt mer selvtillit rundt temaet, og har turt å ta praten med ham. Han syns ikke det var noe problem å ikke gjennomføre fantasiene, hvis det fikk meg til å føle meg såpass utilpass. Han viste veldig stor forståelse.

Det å bli møtt med slik vennlighet og åpenhet, gjorde at jeg fikk lyst til å prøve å gjøre dette for ham. Men vi skal begynne med å bare snakke om fantasien mens vi har sex, vinkle den inn på at jeg blir "tvunget" til å gjøre det. På en måte teste den ut i en seksuell situasjon. Så får vi se hva som skjer i fremtiden;P

Takk for hjelpen, folkens!

Anonymous poster hash: f404e...ed2

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Samboeren min har ytret et ønske om at jeg skal ta ham bakfra med strapon. Da mener han at han skal stå på alle fire, og jeg skal innta mannens "posisjon". Han vil også gjerne bli dratt i håret og lignende.

Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å gjøre det, men jeg har heller ikke sagt nei. Problemet er at dette byr meg litt imot, jeg tenner så absolutt ikke på det overhodet. Egentlig gir det meg litt problemer med å forholde meg til samboeren.

Jeg føler på en måte at den seksuelle dynamikken blir så forandret. Jeg har en seksuell personlighet som trenger å føle seg som den "svake" og feminine i sexlivet. Og når han ytrer ønske om å bli tatt hardt i det jeg ser på som en ganske kvinnelig posisjon, så gjør det meg fysisk kvalm.

Problemet er; kan jeg tørre å si hva den fantasien gjør med meg? Eller skal jeg bare la ham fortsette å mase, uten å gi et konkret svar? Jeg ser liksom ikke en utvei, som ikke involverer å såre ham.

Er det noen som har gjort dette på mannen sin? Hvordan var det? Kan det være jeg som overdriver situasjonen i hodet mitt?

Jeg vil jo gjerne gjøre ting som han fantaserer om, men akkurat denne fantasien føler jeg kommer til å få et uheldig utfall for en av oss, uansett hva vi gjør...

Anonymous poster hash: 334aa...392

Hei! Dette er nok veldig individuelt, men bør handle om at dette er noe begge har lyst til å gjøre og at du føler deg bekvem med å pule mannen din med strapon. Du skal absolutt ikke gjøre det, hvis du ikke vil!

Grunnen til at endel menn ønsker strapon, eller fingre buttplug, er at dette er vanvittig deilig å gir menn ekstreme orgasmer. Det er snakk om vanlig orgasme× 10 i styrke og lengde. Selv blir jeg helt hysterisk når jeg blir pult med strapon, eller får en buttplug inni meg:). Jeg stivner og rister å skjelver veldig og hyler når orgasmen kommer:). Ikke skjelden jeg får orgasmer som varer etpar minutter. Den andre grunnen er at jeg får mange orgasmer av å bli analpult.

Derfor er menn keen på dette, få oppleve den store nytelsen og som ei skrev her, han hylte å skreik og så begynte jeg å gråte! Hvorfor det? Mannen fikk sin livs orgasme:).

Men dette skal ikke være tvang, sex handler aldri om tvang. Hvis mannen din vil dette, gi han en buttplug med vibrator å han vil hyle høyt når orgasmen kommer, til stor glede for dere begge:).

Gjest Nordmøring
Skrevet

Synes du ikke fortjener å få oppleve fantasien sin? Har du en fantasi du har opplevd, eller vil oppleve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...