Gå til innhold

Ta samboeren bakfra med strapon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har ytret et ønske om at jeg skal ta ham bakfra med strapon. Da mener han at han skal stå på alle fire, og jeg skal innta mannens "posisjon". Han vil også gjerne bli dratt i håret og lignende.

Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å gjøre det, men jeg har heller ikke sagt nei. Problemet er at dette byr meg litt imot, jeg tenner så absolutt ikke på det overhodet. Egentlig gir det meg litt problemer med å forholde meg til samboeren.

Jeg føler på en måte at den seksuelle dynamikken blir så forandret. Jeg har en seksuell personlighet som trenger å føle seg som den "svake" og feminine i sexlivet. Og når han ytrer ønske om å bli tatt hardt i det jeg ser på som en ganske kvinnelig posisjon, så gjør det meg fysisk kvalm.

Problemet er; kan jeg tørre å si hva den fantasien gjør med meg? Eller skal jeg bare la ham fortsette å mase, uten å gi et konkret svar? Jeg ser liksom ikke en utvei, som ikke involverer å såre ham.

Er det noen som har gjort dette på mannen sin? Hvordan var det? Kan det være jeg som overdriver situasjonen i hodet mitt?

Jeg vil jo gjerne gjøre ting som han fantaserer om, men akkurat denne fantasien føler jeg kommer til å få et uheldig utfall for en av oss, uansett hva vi gjør...

Anonymous poster hash: 334aa...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i akkurat samme posisjon som deg! Bare at jeg har gjort det på samboer allerede en del ganger...

Føler det veldig likt som deg, er selv veldig feminin og submissiv i sengen. Han skal være den store og sterke mannen, og jeg skal være den lille feminine jenten. Jeg liker også veldig røff sex og at han er hardhendt mot meg. Han liker dette også, men dessverre, det han tenner aller mest på er å bli tatt og at jeg er dominant. Klarer ikke se på han på samme måte, føler det gjør han stakkarslig og svak (selv om det bare er sex, jeg vet det)

Men ja, jeg har gjort det en del ganger, og han liker det kjempegodt, så jeg gjør det for han sin del. Men innerst inne skulle jeg ønske det ikke var sånn og at han var litt mer røff i sengen!

Anonymous poster hash: 12f0a...600

• Liker 2
Skrevet

Vær ærlig mot deg selv. Vær ærlig mot han. Ingen skal måtte gjøre noe som byr dem imot. Ikke la deg presse hvis grensen din går ved sånne aktiviteter. Alle fantasier trenger ikke å utføres. Noe trenger en å kun drømme om også.

Anonymous poster hash: 6429a...c7b
  • Liker 6
Skrevet

Si hva du føler og mener, så han har mligheten til å forholde seg til det.

Anonymous poster hash: cd384...782
Skrevet

Jeg er i akkurat samme posisjon som deg! Bare at jeg har gjort det på samboer allerede en del ganger...

Føler det veldig likt som deg, er selv veldig feminin og submissiv i sengen. Han skal være den store og sterke mannen, og jeg skal være den lille feminine jenten. Jeg liker også veldig røff sex og at han er hardhendt mot meg. Han liker dette også, men dessverre, det han tenner aller mest på er å bli tatt og at jeg er dominant. Klarer ikke se på han på samme måte, føler det gjør han stakkarslig og svak (selv om det bare er sex, jeg vet det)

Men ja, jeg har gjort det en del ganger, og han liker det kjempegodt, så jeg gjør det for han sin del. Men innerst inne skulle jeg ønske det ikke var sånn og at han var litt mer røff i sengen!

Anonymous poster hash: 12f0a...600

Nøyaktig slik er det! Jeg vil være svak og underdanig, og at han tar meg hardt, gjerne litt spanking og slikt. Og dette gjør han mer enn gjerne! Men så vil han at jeg skal gjøre noe så dominant mot ham, og da blir han så "stakkarslig og svak", som du skriver, i mine øyne. Og jeg er så redd for å bære med meg dette ut av sengen, og inn i det dagligdagse.

Hvordan har det vært for deg etter du har gjort det? Har det påvirket måten du ser på ham? Eller går det over i det dere er ferdig?

Skrevet

Det er egentlig snakk om flip flop sex her, altså at den gitte rollen man har (dom/aktiv - sub/passiv) ikke er så rigid, det skiller seg fra versatilitet (hvor man på forhånd bestemmer hvem som er aktiv - passiv hver gang), i at meningen er at begge skal pules.

To ting slå meg, 1) man kan lære seg å finne nytelse ved å utvide sitt register, men insentivet må ligge der. 2) jeg skjønner ikke hvorfor det må skje under dominante forhold, det trenger ikke å være en dom-sub greie, det kan være ganske sensuelt også, det kommer helt an på.

Videre tror jeg det vil hjelpe at du finner en måte ditt tenningsmønster kan knyttes opp til dette på. Om du ikke bare er et troll, så er stillingen i grunnen ikke den beste for å bare peise på med en strap-on dildo. Husk at analsex krever tid og møysommelighet.

Du kan begynne med å fingre han rundt rompeomorådet når du evt. suger, og for å ta kontrollen så kan jo du late som om det er ditt forslag. F.eks. du får ta meg analt, om jeg får lov å stikke denne dildo oppi deg. Da er det uansett best, om han ikke er vant med rompelek at han ligger på ryggen med beina opp, hele poenget her er jo at du skal treffe prostata og det krever presisjon og en spesiell vinkel.

Anonymous poster hash: ae726...66a
  • Liker 2
Skrevet

Vær ærlig mot deg selv. Vær ærlig mot han. Ingen skal måtte gjøre noe som byr dem imot. Ikke la deg presse hvis grensen din går ved sånne aktiviteter. Alle fantasier trenger ikke å utføres. Noe trenger en å kun drømme om også.

Det er helt sant det du sier, ingen skal måtte gjøre noe som byr dem imot...

Men jeg får også dårlig samvittighet ovenfor mannen som gjør så mye for meg, men så klarer ikke jeg gjøre dette for ham.

Nå mener jeg ikke at jeg ikke er aktiv og ikke gjør ting for ham - jeg har presset maaaange grenser etter jeg ble sammen med denne fyren.

Men han har spurt om dette så lenge, og jeg føler det er noe han vil veldig gjerne! Og da synes jeg det er så vanskelig å si nei... Hva hadde du følt om du fikk nei fra en partner ang. en fantasi du tente veldig på?

Skrevet

Krev at du ikke gjør noe som samboeren ikke gjør med deg. Hvis han ikke tar deg hardt med strapon, så tar ikke du han heller!

• Liker 1
Skrevet

Det er egentlig snakk om flip flop sex her, altså at den gitte rollen man har (dom/aktiv - sub/passiv) ikke er så rigid, det skiller seg fra versatilitet (hvor man på forhånd bestemmer hvem som er aktiv - passiv hver gang), i at meningen er at begge skal pules.

To ting slå meg, 1) man kan lære seg å finne nytelse ved å utvide sitt register, men insentivet må ligge der. 2) jeg skjønner ikke hvorfor det må skje under dominante forhold, det trenger ikke å være en dom-sub greie, det kan være ganske sensuelt også, det kommer helt an på.

Videre tror jeg det vil hjelpe at du finner en måte ditt tenningsmønster kan knyttes opp til dette på. Om du ikke bare er et troll, så er stillingen i grunnen ikke den beste for å bare peise på med en strap-on dildo. Husk at analsex krever tid og møysommelighet.

Du kan begynne med å fingre han rundt rompeomorådet når du evt. suger, og for å ta kontrollen så kan jo du late som om det er ditt forslag. F.eks. du får ta meg analt, om jeg får lov å stikke denne dildo oppi deg. Da er det uansett best, om han ikke er vant med rompelek at han ligger på ryggen med beina opp, hele poenget her er jo at du skal treffe prostata og det krever presisjon og en spesiell vinkel.

Anonymous poster hash: ae726...66a

Takk for svar!

Du fikk meg faktisk til å tenke på det på en ny måte! Jeg har vært så fastlåst i denne følelsen av å plutselig skulle være dom, og at han skulle bli den svake i mine øyne.

Man kan jo snu det om til å være noe man må(!) gjøre for sin dominante partner, for eksempel.

Vi gjør en del analt, og jeg bruker både tunge og fingre på ham. Men det er dette å skulle ha den kontrollen, når han står foran meg - han blir for sårbar. Jeg takler det ikke. Og jeg vet ikke om jeg hadde taklet det i misjonær, heller.

Men takk igjen, da du sa at jeg må finne en måte å knytte mitt tenningsmønster opp mot dette, så slapp en del av bekymringene! Har ikke tenkt slik i det hele tatt.

Jeg tror jeg skal tørre å ta praten med ham, og prøve å ta kontroll på situasjonen, slik at jeg styrer den mot en plass der jeg også tenner på det.

• Liker 3
Skrevet

Nøyaktig slik er det! Jeg vil være svak og underdanig, og at han tar meg hardt, gjerne litt spanking og slikt. Og dette gjør han mer enn gjerne! Men så vil han at jeg skal gjøre noe så dominant mot ham, og da blir han så "stakkarslig og svak", som du skriver, i mine øyne. Og jeg er så redd for å bære med meg dette ut av sengen, og inn i det dagligdagse.

Hvordan har det vært for deg etter du har gjort det? Har det påvirket måten du ser på ham? Eller går det over i det dere er ferdig?Anonymous poster hash: 334aa...392

Går heldigvis over når det er ferdig, men underveis så kan jeg syntes det er litt vanskelig, spesielt om han presser på, altså at jeg egentlig ikke bar lyst men får dårlig samvittighet om jeg ikke gjør det. Syntes det er best om han hinter til at han snart har lyst igjen (heldigvis vil han ikke så ofte, så kanskje annenhver måned i gjennomsnitt), så tar heller jeg iniativ en dag jeg føler jeg vil. Starter ofte da med å ta kontrollen litt fra starten av og tease han lenge, for da kommer jeg litt inn i riktig modus, før jeg ta han. Avslutter alltid med at han tar meg. Liker best når vi gjør det i misjonær, syntes doggy blir helt feil, alt for feminin stilling.

Har ingen problemer i hverdagen, og er heldigvis ikke noe som er overført hit. Eneste gangene jeg har problemer med det er akkurat underveis, men går som oftest greit her også nå, selv om jeg har disse tankene fremdeles. Men jeg trenger en periode med røff sex etter det hvert fall der han virkelig tar kontrollen, ellers så blir det alt for feil flr meg. Klarer heller ikke starte sexen med at han er dominant, og så plutselig bytte roller der jeg skal ta han, det går bare ikke. Så som sagt, starter alltid den type sex med at jeg tar ledelsen fra starten av. (Nå har jeg ikke et dominant gen i meg, men man kan likevel ta ledelsen uten å være dominant liksom)

Eventuelt så kan dere jo prøve et slags rollespill av noe slag, der han er dominant og tvinger deg til å ta ham :fnise: så kanskje du fremdeles har litt følelse igjen av at han bestemmer :P

Anonymous poster hash: ca227...aec

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min har ytret et ønske om at jeg skal ta ham bakfra med strapon. Da mener han at han skal stå på alle fire, og jeg skal innta mannens "posisjon". Han vil også gjerne bli dratt i håret og lignende.

Jeg har ikke sagt at jeg kommer til å gjøre det, men jeg har heller ikke sagt nei. Problemet er at dette byr meg litt imot, jeg tenner så absolutt ikke på det overhodet. Egentlig gir det meg litt problemer med å forholde meg til samboeren.

Jeg føler på en måte at den seksuelle dynamikken blir så forandret. Jeg har en seksuell personlighet som trenger å føle seg som den "svake" og feminine i sexlivet. Og når han ytrer ønske om å bli tatt hardt i det jeg ser på som en ganske kvinnelig posisjon, så gjør det meg fysisk kvalm.

Problemet er; kan jeg tørre å si hva den fantasien gjør med meg? Eller skal jeg bare la ham fortsette å mase, uten å gi et konkret svar? Jeg ser liksom ikke en utvei, som ikke involverer å såre ham.

Er det noen som har gjort dette på mannen sin? Hvordan var det? Kan det være jeg som overdriver situasjonen i hodet mitt?

Jeg vil jo gjerne gjøre ting som han fantaserer om, men akkurat denne fantasien føler jeg kommer til å få et uheldig utfall for en av oss, uansett hva vi gjør...

Det er det som er problemet til dere kvinner.. Dere vil være den passive og underdanige i sexakten. Veldig mange menn tenner på at dama tar kontroll og er den førende under sexakten. Jeg elsker å bli forført og "brukt" av dama mi. Vi bytter på dette. Skjønner du ikke at mannen din blir lei av å dominere deg hvis han ikke tenner på dette? Akkurat det med strap-on er forøvrig noe jeg skjønner er ikke greit.

Anonymous poster hash: c7921...350

• Liker 1
Skrevet

Hva hadde du følt om du fikk nei fra en partner ang. en fantasi du tente veldig på?

Jeg hadde respektert det andre menneskets grenser. Verden faller ikke sammen fordi om en ikke får oppfylt absolutt alle seksuelle ting en blir inspirert av å se på nett. 

• Liker 1
Skrevet

Må bare kommentere noe til innlegget mitt over, ser at starten kom ut litt feil. Mener ikke at han tvinger og presser på altså, men i starten når vi prøvde var jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skulle reagere og gjøre det, og hadde egentlig ikke så lyst, men ville gjøre det for han. Og da ble det mer impulsivt at nå ville han det, og så gjorde jeg det, men det ble helt feil for min del, for jeg må på en måte "planlegge" litt i forveien, så jeg klarer å komme i rikitg modus, og ta den type kontroll helt fra starten av! :) må på en måte vite før samleie at dette har jeg lyst til å gjøre denne gangen, ikke plutselig underveis.

Også må jeg bare si at jeg syntes det andre innlegget over her var veldig bra :)

Skrevet

Beundringsverdig at dere faktisk orker å strekke dere så langt for partneren.. Hadde ikke klart å tatt en mann seriøst jeg hvis han ville jeg skulle ta han bakfra... Blir bare så feil...

Anonymous poster hash: b77a8...e21
Skrevet

Det er det som er problemet til dere kvinner.. Dere vil være den passive og underdanige i sexakten. Veldig mange menn tenner på at dama tar kontroll og er den førende under sexakten. Jeg elsker å bli forført og "brukt" av dama mi. Vi bytter på dette. Skjønner du ikke at mannen din blir lei av å dominere deg hvis han ikke tenner på dette? Akkurat det med strap-on er forøvrig noe jeg skjønner er ikke greit.Anonymous poster hash: c7921...350

Selv om jeg er underdanig og liker skille mellom sterk maskulin mann og svak liten feminin jente så er jeg absolutt ikke passiv ;) og kan fint forføre og bruke han. Men da handler det fremdeles om mannen og kvinnen, men at han skal være "stakkarslig og svak" og klynke mens jeg tar han i rumpa blir helt feil! Det er der det ligger hos meg, kjønnsrollene blir liksom snudd på hodet.

Om jeg forfører mannen min og får han så kåt at han ikke vet opp eller ned, så er det fremdeles han som er mannen og blir tent av jenta, om jeg river av han buksen i det han kommer inn døren og suger han til han kommer, da er det også fremdles han som er mannen. Om jeg plutselig skal være sterkere enn han, og ta han hardt i rumpa med en strapon, da er det kkke han som er mannen lenger i mine øyne. (Han liker at jeg gjør det hardt og raskt, til den andre personen som kommenterte at man skal ta det forsiktig i misjonær)

• Liker 1
Skrevet

Må bare kommentere noe til innlegget mitt over, ser at starten kom ut litt feil. Mener ikke at han tvinger og presser på altså, men i starten når vi prøvde var jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skulle reagere og gjøre det, og hadde egentlig ikke så lyst, men ville gjøre det for han. Og da ble det mer impulsivt at nå ville han det, og så gjorde jeg det, men det ble helt feil for min del, for jeg må på en måte "planlegge" litt i forveien, så jeg klarer å komme i rikitg modus, og ta den type kontroll helt fra starten av! :) må på en måte vite før samleie at dette har jeg lyst til å gjøre denne gangen, ikke plutselig underveis.

Også må jeg bare si at jeg syntes det andre innlegget over her var veldig bra :)

Tusen takk for svarene dine!

Hjelper veldig å få høre erfaringer fra folk i samme situasjon. Jeg skal gjøre som deg, hvis jeg bestemmer meg for å gjøre dette.

Begynne med å være i kontroll, bruke lang tid på å varme meg selv opp til å være i den posisjonen, og så avslutte sexen med at han tar meg hardt. Og dette kan jeg også kombinere med å gjøre som personen i et annet innlegg foreslo; snu situasjonen til å passe inn meg mitt eget tenningsmønster.

Når jeg skriver dette, så føler jeg at dette er noe jeg tror jeg kunne klart...jeg vil hvertfall prøve! Og så får han bare leve med at det tar tid for meg å bli vant til.

Tusen takk nok engang!! :)

• Liker 1
Skrevet

Det er det som er problemet til dere kvinner.. Dere vil være den passive og underdanige i sexakten. Veldig mange menn tenner på at dama tar kontroll og er den førende under sexakten. Jeg elsker å bli forført og "brukt" av dama mi. Vi bytter på dette. Skjønner du ikke at mannen din blir lei av å dominere deg hvis han ikke tenner på dette? Akkurat det med strap-on er forøvrig noe jeg skjønner er ikke greit.

Hiver meg på den første som svarte deg - jeg er laaaaangt i fra passiv! Jeg kan forføre mannen så til de grader, og tar gjerne kontrollen, men i en fortsatt feminin og underdanig seksuell personlighet. Men som det andre innlegget sier: da er jeg fortsatt kvinne, og mannen min er fortsatt mann.

Men det er en ekstremt stor forskjell på å ta kontroll i senga, og på den dynamikken jeg føler i forholdet når mannen min trer så inn i en "underdanig" rolle, som det å bli tatt bakfra med strapon er.

Dessuten tenner han veldig på å få dominere meg, så jeg tviler på at jeg trenger bekymre meg for at han skal bli lei;P

• Liker 1
Skrevet

Hiver meg på den første som svarte deg - jeg er laaaaangt i fra passiv! Jeg kan forføre mannen så til de grader, og tar gjerne kontrollen, men i en fortsatt feminin og underdanig seksuell personlighet. Men som det andre innlegget sier: da er jeg fortsatt kvinne, og mannen min er fortsatt mann.

Men det er en ekstremt stor forskjell på å ta kontroll i senga, og på den dynamikken jeg føler i forholdet når mannen min trer så inn i en "underdanig" rolle, som det å bli tatt bakfra med strapon er.

Dessuten tenner han veldig på å få dominere meg, så jeg tviler på at jeg trenger bekymre meg for at han skal bli lei;P

Er vel derfor menn er utro med prostituerte, fordi der får de være underdanige. På tide å innse dette.

Skrevet

Tusen takk for svarene dine!

Hjelper veldig å få høre erfaringer fra folk i samme situasjon. Jeg skal gjøre som deg, hvis jeg bestemmer meg for å gjøre dette.

Begynne med å være i kontroll, bruke lang tid på å varme meg selv opp til å være i den posisjonen, og så avslutte sexen med at han tar meg hardt. Og dette kan jeg også kombinere med å gjøre som personen i et annet innlegg foreslo; snu situasjonen til å passe inn meg mitt eget tenningsmønster.

Når jeg skriver dette, så føler jeg at dette er noe jeg tror jeg kunne klart...jeg vil hvertfall prøve! Og så får han bare leve med at det tar tid for meg å bli vant til.

Tusen takk nok engang!! :)Anonymous poster hash: 334aa...392

Lykke til :D det kommer nok til å gå kjempebra! Ser du allerede har lekt med fingre og slikt, så da trenger jeg kanskje ikke å foreslå å prøve det først! Hehe.

Skrevet

Er vel derfor menn er utro med prostituerte, fordi der får de være underdanige. På tide å innse dette.

Ærlig talt, hvorfor så slem? Vi er på seksualitet-forumet - ta hensyn, det er et skjørt tema.

Her er det en kvinne som søker råd for å kunne ytterligere strekke seg i sitt sexliv med samboeren, og du kommer her og roper om prostituerte?

Hadde hun vært min samboer, hadde jeg vært utrolig takknemlig. At hun søker råd for å lære seg å tilfredsstille mine ønsker, selv om hun selv ikke tenner på det.

Du vet, sexen i et forhold handler om å gi og ta. Har du en kvinne som har problemer med å slippe seg selv løs nok til å bryte personlige barrierer, så må du vise forståelse og gå med på kompromiss, som gjør det lettere for henne å utforske sin egen seksualitet. Ikke løpe til en prostituert! Hvis du må ty til å betale for sexen du trenger, så behandler du tydeligvis ikke kvinnen din på rett måte.

Den mannen her gjør nok alt rett, siden han har en samboer som ber om råd for å kunne gi ham det han ønsker.

Dessuten, skikkelig mannfolk betaler ikke for sex. Ingen kvinne skal måtte selge seg selv - mennesker er ingen vare.

Men jeg mistenker at du mest sannsynlig er et troll, som kun ønsker å få opp ilden i kvinnene her på forumet. Jeg håper de ikke biter på. Men som sagt, dette er seksualitet-forumet. Det passer seg ikke med trolling her. Du leker med altfor intime deler av folks liv.

Anonymous poster hash: f404e...ed2

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...