AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Nå har det sikkert gått 15 år, hvor vi hører om noe hver eneste dag. Isil,krig og ditt og datt. Terror der og terror der. Kidnapping, Halshugging, Moskeer... Sliter virkelig denne religionen med å tilpasse seg ? Nå KØDDER DU? Hva skal de gjøre her? En liten rolig minoritet bryr jeg meg ikke om, men når vi får høre noe hver eneste dag, jeg skal fra nå av holde meg borte fra alt media. Anonymous poster hash: 7b2a6...49e 8
Tryingmybest Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Det er i størst grad du som kontrollerer hvor mye du orker å irritere deg over det. Jeg har fra så lenge jeg kan huske, aldri brydd meg om det som foregår der nede. Noe snapper jeg såklart opp fra media og sosiale medier, men for og være helt ærlig, så lenge det ikke angår meg eller mine nærmeste så får de krige og halshugge hverandre så mye de orker. Jeg er klar over at det er norske personer som blir tatt til fange der, drept, torturert og enda verre omgjort til terrorister. Men har vi ikke alle et valg? 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jeg tror det hjelper å ha et litt langsiktig perspektiv på ting. For tyve år siden var det IRA som spredde frykt og lagde overskrifter i Storbritannia For tredve år siden var det de anarkistiske gruppene i Tyskland som laget ugreie Nå er det is og al-Qaida. Forskjellen nå er at det omfatter et større område, verden har blitt mindre og terrorens område større. Jeg tror vi vil vinne over disse gruppene også til slutt. Det viktigste er at de ikke klarer å skape den frykten og den splittelsen som er det egentlige målet deres. Husk at for hver gang noen sier de hater muslimer så har is fått enda en grunn til å hate vesten. Vi må klare å se på dette som det det er. Og det er ikke en kamp mellom muslimer og kristne som IS vil vi skal se på det. Det er en kamp mellom terrorisme og demokrati. Anonymous poster hash: d77af...6a9 5
Batteri Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Hvorfor bruker du ordet "islam" når det du tydeligvis mener er "terrorisme"? 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Hvis det er Islam som religion du mener så gi de 1000 år til, da er de på høyde med kristendommen i år 2015, at de ikke har klart og tilpasse seg får være deres problem.... Anonymous poster hash: e1052...824
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Er muslim selv (på en måte) og begynner å bli dritt lei selv.
Gjest Hummels Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Jeg er drittlei alt religion. Samme her. Det lager bare kriger, mord, og elendighet her i verden.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Jeg er drittlei all islamkritikken. Anonymous poster hash: 3e0ca...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Mannen min og svigerfamilie er muslimer. Vi feirer Eid i ny og ne, og det er det. Selv er jeg kristen. Og vi feirer kristen jul med kalkun som danskene... Man gir og tar...sånn er livet. Synes det er mye fokus på alt galt, og lite på at vi faktisk lever sammen i harmoni her i Groruddalen. Anonymous poster hash: dab6c...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå