AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Ikke bare veier jeg 111kg, men jeg har fått strekkmerker over hoftene på sidene. Ikke nok med det men nå har jeg fått det på overarmene bak over tricep... NÅ ER JEG PÅ VEI TIL Å BLI DEPRIMERT!!! Føler meg tjukk og ikke minst stygg med strekkmerkene... Anonymous poster hash: 36a44...ff9
Kamikatze Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 111 er i det minste et kult tall, da! 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Bry deg ikke om det. Spis salat er par dager så føler du deg mye bedre!! Spiller ikke så stor rolle hvordan du ser ut, men hvordan du føler deg. Anonymous poster hash: ae3d9...250
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Ikke bare veier jeg 111kg, men jeg har fått strekkmerker over hoftene på sidene. Ikke nok med det men nå har jeg fått det på overarmene bak over tricep... NÅ ER JEG PÅ VEI TIL Å BLI DEPRIMERT!!! Føler meg tjukk og ikke minst stygg med strekkmerkene... Anonymous poster hash: 36a44...ff9 Mange har da strekkmerker. Jeg fikk masse strekkmerker i puberteten, både på lår, pupper, armer, hofter, og legger. Man kan fortsatt se dem, om man ser etter, men jeg orker ikke bry meg lengre. Brukte nok tid på å bekymre meg over det når jeg var 14. Nå tenker jeg at om noen reagerer på det, så er de ikke verdt min tid uansett. Anonymous poster hash: a7ad1...47f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Strekkmerker er helt normalt å ha. Slapp av og fokuser på positive ting i livet ditt. Anonymous poster hash: f1bc6...36a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Kjæresten min er normalvektig. Han har alltid vært det. Han ha store, dype, rød strekkmerker på lårene etter pubertet. Jeg syns faktisk det er litt stilig, gir han karakter er jo ikke moro at alle skal se like utAnonymous poster hash: 8793c...0cc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Veldig vanlig med strekkmerker og andre ujevnheter selv om det ikke virker slik i media og reklame. Ikke bry deg om sånt. Det ødelegger livskvaliteten. Hvis du ønsker å gjøre noe med vekten, så ikke kast på på en "spise minst mulig, trene hardt hver dag"-kur. Da blir du i hvert fall deppa!Anonymous poster hash: 5a441...451
Rights Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Du føler deg tykk fordi du ER tykk. Strekkmerkene har du fått som en følge av dette. Siden dette tydeligvis gjør deg nedenfor, så er det kanskje på tide å gjøre noe med det ? Du kan i alle fall få mange tips her inne. Google er også en guru som vet så mangt. Vil du ned i vekt, spør om tips. 2
Såpe Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Du føler deg tykk fordi du ER tykk. Strekkmerkene har du fått som en følge av dette. Siden dette tydeligvis gjør deg nedenfor, så er det kanskje på tide å gjøre noe med det ? Du kan i alle fall få mange tips her inne. Google er også en guru som vet så mangt. Vil du ned i vekt, spør om tips. Det vet hun helt sikkert selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå