Gå til innhold

Logoped til barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med det?

Står på flere sider at man ikke trenger henvisning fra legen, men kostet ca 1400 for førstegangstime og deretter ca 700-900 pr time. Kan man få det dekket? 

Bhg sa bare at det ikke finns i denne kommunen jeg bor i, og at hun ikke visste så mye om det. 

Anonymous poster hash: e3b0c...cdd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagen skrev oppmelding til ppt her så henviste de den til logopedtjenesten. Har ingen videre erfaring enda ettersom de er veldig motvillige og mener alt er normalt. Nå har jeg sagt at de får gi meg øvelser så får jeg jobbe med han selv. Alt er nemlig normalt mener de selv om helsesøster, barnehage, lege og vi er uenige...

De tar språktester først også vurderer de om det er vits med noe mer. Ser for meg at de er mer "på" når det er privat.

Anonymous poster hash: 8ae16...e4b

Skrevet

Få henvisning fra ppt. Er det ikke logoped i kommunen, så skal kommunen leie inn logoped. For barn er det gratis, det er kommunen som betaler.

Anonymous poster hash: f2c77...f6c

• Liker 2
Skrevet

Minstejenta mi hadde problemer med å få på plass R, så det var via skolen da hun gikk på første trinn at hun gikk til logoped (i skoletiden). Betalte ikke noe for det. 

Som nevnt over her så skal det leies inn logoped hvis kommunen ikke har det, og det er gratis til barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...