AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #41 Del Skrevet 14. september 2015 "Skrevet" med en kar hver dag over 1 måned" Det høres ikke helt bra ut. Anonymous poster hash: e5970...d79 Hahahaha Ups Anonymous poster hash: b55f9...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #42 Del Skrevet 14. september 2015 Så kom han på besøk. Men herregud så dum jeg følte meg Ble en helt annen person. Så utrolig sjenert, stamma, var ikke meg selv rett og slett. Samtalen fløyt ikke og var noe påtvunget til tider. Akkurat det jeg var redd for kom til å skje. Problemet var også at jeg ikke var sikker på at han kom til komme, så planla ingenting før i siste lita, så det ble også ganske halvveis. Nå er jeg redd for at han ikke vil se meg igjen, fordi han ble skuffa over hvordan jeg var i virkeligheten(Selv om han har møtt meg før). På meldinger var jeg faktisk mer meg selv, mens jeg stivna helt da jeg møtte han :/ Vi hadde så god kjemi på meldinger, og skrev altfor lenge før vi møttes, så hadde så store forhåpninger. Etter jeg skrev jeg ville gjøre det godt igjen en annen gang, skrev han først at det ikke gjorde noe at det ble som det ble, men noen timer senere skrev at jeg skulle få lov rette opp inntrykket ved en senere anldning. Føler han skrev det av plikt. Har på følelsen at dette ble siste gang jeg så han. Vondt i magen Anonymous poster hash: b55f9...74d Glemte også å skrive at han ikke rakk toget hjem, så måtte ligge over hos meg. Gjorde ting enda kleinere:( Nå har vi ikke skrevet meldinger på noen dager.. Anonymous poster hash: b55f9...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #43 Del Skrevet 14. september 2015 Beklager maset her. Men kan jeg skrive til han at jeg ikke var helt meg selv / nervøs eller lignende? Føler for unnskylde den mongo oppførselen min. Pleier vanligvis å være sprudlende og utadvendt,men ikke denne gangen Anonymous poster hash: b55f9...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 14. september 2015 #44 Del Skrevet 14. september 2015 Beklager maset her. Men kan jeg skrive til han at jeg ikke var helt meg selv / nervøs eller lignende? Føler for unnskylde den mongo oppførselen min. Pleier vanligvis å være sprudlende og utadvendt,men ikke denne gangen Anonymous poster hash: b55f9...74d Jeg tror ikke du trenger å unnskylde deg så mye.Som tidligere nevnt er det lett å dømme seg selv for hardt.Jeg har flere ganger følt meg kjempeteit på date,men i ettertid har det kommet frem at de ikke har brydd seg særlig.Derfor kan du jo bare påpeke at du var litt stresset og nervøs fordi du gledet det sånn men legge mest vekt på å fortelle hvor hyggelig det var å møte han og at du gjerne vil treffe han igjen. Kanskje komme med noen forslag til hva dere kan gjøre etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #45 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg tror ikke du trenger å unnskylde deg så mye.Som tidligere nevnt er det lett å dømme seg selv for hardt.Jeg har flere ganger følt meg kjempeteit på date,men i ettertid har det kommet frem at de ikke har brydd seg særlig.Derfor kan du jo bare påpeke at du var litt stresset og nervøs fordi du gledet det sånn men legge mest vekt på å fortelle hvor hyggelig det var å møte han og at du gjerne vil treffe han igjen. Kanskje komme med noen forslag til hva dere kan gjøre etc.. Tusen takk for svar, Sandie, du er så søt Veldig gode råd og du klarer å berolige meg litt. Fikk akkurat melding av han, i dette øyeblikk faktisk! Så kanskje ikke alt håp er ute Anonymous poster hash: b55f9...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 14. september 2015 #46 Del Skrevet 14. september 2015 Tusen takk for svar, Sandie, du er så søt Veldig gode råd og du klarer å berolige meg litt. Fikk akkurat melding av han, i dette øyeblikk faktisk! Så kanskje ikke alt håp er ute Anonymous poster hash: b55f9...74d Awww.takk,hehe.Så kjekt at han lot høre fra seg da:)Der ser du,det gikk sikkert bedre enn du trodde Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #47 Del Skrevet 14. september 2015 Han er vel sjenert da. Jeg kan også chatte med folk i månedsvis eller år til og med, før jeg tør å møte de. Hvis han var i nabobyen din på kurs så forstår jeg også godt at han ville ha fokus på kurset og ikke stresse seg opp med tanken på å møte deg samtidig. Det er allikevel ingenting i veien for at du kan spørre han rett ut når dere chatter at du har lyst til å møte han snart og spørre om han hadde vært trygg på det samme og spørre hva han føler og tror om deg , det ville jeg gjort så får man både luftet det trykket man selv han og få saken mye mer klar og tydelig med svar å gå ut i fra ! Anonymous poster hash: 3fc12...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå