AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei! Jeg har naturlig mellombrunt hår, men har nå hatt det bleket lys blondt en stund.. Jeg har fått en fæl ettervekst, og er veldig lei av å ha det blondt! I tillegg er det ganske slitt. Nå har jeg lyst til å farge det rødt, ganske mørk rød/rødbrunt på en måte.. Går det an? Kan jeg bruke farge kjøpt i butikk, i såfall, har dere en farge å anbefale? Anonymous poster hash: cf4cc...778
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Vær obs på at fargen vil sitte veldig dårlig så du må farge opp "hele tiden", samt at den blir mørkere enn planlagt når håret er bleket... For å få fargen til å sitte må du rett og slett gjenoppbygge strukuren i håret... Anonymous poster hash: 75959...600
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Okei, takk for svar! Ja, gjør ikke noe om det blir litt mørkt, vil egentlig ha det ganske mørkt. Hva mener du med å gjenoppbygge strukturen? Farge det mange ganger helt til det sitter, eller la den naturlige hårfargen vokse ut igjen? Anonymous poster hash: cf4cc...778
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Med gjenoppbygge struktur mener jeg kure det... Proteiner og fuktighet... Bleking tar jo som kjent vekk det meste av næring som håret har... Og du kan alltid kjøre på med farge nå hvis du synes håret virker bra, bare vær klar over at det vil falme veldig fort... Jeg gjorde det samme, tok bleket hår og ville ha det knallrødt.. Måtte friske opp farge annenhver uke.. Ble lei og gikk til sort, satt litt lenger pga de røde pigmentene, men falmet veldig fort det og... Anonymous poster hash: 75959...600
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Ok Bra og bra, er jo slitt da, men.. Det blir vel ikke verre om jeg farger det? Har farget det fra blondt til brunt før, og da ble den mye sterkere og mykere.. Jeg har Olaplex, kan jeg kure det noen ganger med det, for så å farge det rødt, vil det hjelpe noe? Anonymous poster hash: cf4cc...778
Gjest Ravna Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå