AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Falt pladask for en mann tidlig i sommer. Dessverre var det ikke gjensidig. Vi hadde en liten romanse 😊 Jeg vet at for mitt eget beste, er det best å slette han fra sosiale media. Slik at jeg kan gi slipp og glemme denne mannen. Jeg klarer det ikke! Det blir ikke bedre heller av at mannen sender meg snapps hver dag, av randoms. Han er jo så flott! Jeg vet jo at den dagen vil komme der jeg får informasjon om at han har funnet seg ei seriøs dame. Noen andre her som ikke kan gi slipp eller har erfaring? Anonymous poster hash: 8494c...4ca
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Falt pladask for en mann tidlig i sommer. Dessverre var det ikke gjensidig. Vi hadde en liten romanse 😊 Jeg vet at for mitt eget beste, er det best å slette han fra sosiale media. Slik at jeg kan gi slipp og glemme denne mannen. Jeg klarer det ikke! Det blir ikke bedre heller av at mannen sender meg snapps hver dag, av randoms. Han er jo så flott! Jeg vet jo at den dagen vil komme der jeg får informasjon om at han har funnet seg ei seriøs dame. Noen andre her som ikke kan gi slipp eller har erfaring? Anonymous poster hash: 8494c...4ca Ja, jeg har det helt likt.. er ikke noe gøy og gjør kjempevondt. Anonymous poster hash: e37aa...efb 1
LadyL Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Samme her! Men vi har masse felles venner og kjente hverandre fra før av, så det blir min "unnskyldning". Andre har jeg slettet tvert. Vi sender snaps, han liker det jeg legger ut på Facebook og instagram og sender meg sms'er, men jeg har kommet dithen at jeg ikke bryr meg lengre. Får ikke sommerfugler i magen lengre når jeg får en snap av han..trodde aaaldri jeg skulle komme dit jeg er nå fordi jeg var skikkelig betatt av ham i flere mnd. Jeg er fortsatt litt svak for ham, det er jeg, men jeg gidder ikke å ha det som jeg hadde det følelsesmessig når vi datet.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Nå har jeg klart å slette han fra FB! Det var egentlig helt greit. Så gjenstår det snappen 😱 men den venter jeg litt med.... Ts Anonymous poster hash: 8494c...4ca 1
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Falt pladask for en mann tidlig i sommer. Dessverre var det ikke gjensidig. Vi hadde en liten romanse Jeg vet at for mitt eget beste, er det best å slette han fra sosiale media. Slik at jeg kan gi slipp og glemme denne mannen. Jeg klarer det ikke! Det blir ikke bedre heller av at mannen sender meg snapps hver dag, av randoms. Han er jo så flott! Jeg vet jo at den dagen vil komme der jeg får informasjon om at han har funnet seg ei seriøs dame. Noen andre her som ikke kan gi slipp eller har erfaring?Anonymous poster hash: 8494c...4ca Hva har du gjort til nå for å prøve å gjøre han interessert? Kan det være noe han trenger eller ønsker fra ei dame, som du kanskje kan tilby han? :-)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Hva har du gjort til nå for å prøve å gjøre han interessert? Kan det være noe han trenger eller ønsker fra ei dame, som du kanskje kan tilby han? :-) Jeg er der TS er selv. Men klart å slette han fra det meste. Sånn bortsett fra at jeg sletta han fra Snap og så la jeg han til igjen  Men en mann er enten eller når det gjelder følelser. Man kan ikke endre hva en mann føler. Har de bestemt seg, og gått videre, så er det ikke mulig å gjøre noe for å få de til å snu. Han må i så fall få et slag i hue eller noe sånt, for å endre mening. Anonymous poster hash: 09668...b35
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015  Jeg er der TS er selv. Men klart å slette han fra det meste. Sånn bortsett fra at jeg sletta han fra Snap og så la jeg han til igjen  Men en mann er enten eller når det gjelder følelser. Man kan ikke endre hva en mann føler. Har de bestemt seg, og gått videre, så er det ikke mulig å gjøre noe for å få de til å snu. Han må i så fall få et slag i hue eller noe sånt, for å endre mening. Anonymous poster hash: 09668...b35   Jeg kan kun snakke for meg selv, men de gangene jeg ikke viser interesse, så er det fordi jeg avventer litt for å se om hun klarer å vise andre sider av seg selv som kan vekke min interesse. Det er veldig mange jenter som ikke tar initiativ. Det å ta initiativ viser at hun skiller seg ut i fra mengden. I tillegg ser jeg om hun har den samme evnen til å lete etter muligheter, som jeg har. Så hvis hun viser seg fra en siden som ikke vekker interessen min til å begynne med, så teller det faktisk en del om hun klarer å endre adferd. Det viser i såfall at jeg har ei hvor det finnes muligheter hos.  Morsom du er (slag i hodet) ;-).
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #8 Skrevet 11. september 2015 Jeg kan kun snakke for meg selv, men de gangene jeg ikke viser interesse, så er det fordi jeg avventer litt for å se om hun klarer å vise andre sider av seg selv som kan vekke min interesse. Det er veldig mange jenter som ikke tar initiativ. Det å ta initiativ viser at hun skiller seg ut i fra mengden. I tillegg ser jeg om hun har den samme evnen til å lete etter muligheter, som jeg har. Så hvis hun viser seg fra en siden som ikke vekker interessen min til å begynne med, så teller det faktisk en del om hun klarer å endre adferd. Det viser i såfall at jeg har ei hvor det finnes muligheter hos. Morsom du er (slag i hodet) ;-). Da legger du alt ansvar på henne. Det er urettferdig. Du tester henne ut. Det er derfor vi er forsiktige. Vi faller oftere fortere enn menn, og så går det to-tre måneder med testing fra hans side der vi friker ut pga alle de miksede signalene fra dere. Anonymous poster hash: d18eb...28a 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Jeg synes selv jeg har gjort en hel del for Ã¥ fange hans oppmerksomhet,uten at jeg virker helt pÃ¥ styr 😊 man skal jo ikke virke helt desperat heller. Det som egentlig er greia her er avstanden. Vi bor i to forskjellige byer og ingen av oss er villige til Ã¥ endre pÃ¥ det av hensyn til familie. Dette visste vi ogsÃ¥ om da vi startet romansen. Han sa feks at det ikke var utenkelig at han flyttet pÃ¥ seg sÃ¥nn etterhvert. Vi hadde det kjempe fint sammen sÃ¥ lenge det varte- helt til virkeligheten kom oss i møte. Men greia her er jo at det er sÃ¥ vanskelig Ã¥ gi slipp særlig nÃ¥r han gir meg oppmerksomhet med disse daglige snappene. Jeg sa ogsÃ¥ engang til han at jeg syntes vi skulle slutte med den kontakten og den opphørte noen dager, sÃ¥ hadde han glemt det. Fornuften min sier at jeg bør slette han fra mitt liv slik at jeg kan gÃ¥ videre, kanskje falle for en annen. Men det var fornuften...følelsene mine sier noe helt annet ðŸ˜Anonymous poster hash: 8494c...4ca
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #10 Skrevet 11. september 2015 Jeg synes selv jeg har gjort en hel del for Ã¥ fange hans oppmerksomhet,uten at jeg virker helt pÃ¥ styr 😊 man skal jo ikke virke helt desperat heller. Det som egentlig er greia her er avstanden. Vi bor i to forskjellige byer og ingen av oss er villige til Ã¥ endre pÃ¥ det av hensyn til familie. Dette visste vi ogsÃ¥ om da vi startet romansen. Han sa feks at det ikke var utenkelig at han flyttet pÃ¥ seg sÃ¥nn etterhvert. Vi hadde det kjempe fint sammen sÃ¥ lenge det varte- helt til virkeligheten kom oss i møte. Men greia her er jo at det er sÃ¥ vanskelig Ã¥ gi slipp særlig nÃ¥r han gir meg oppmerksomhet med disse daglige snappene. Jeg sa ogsÃ¥ engang til han at jeg syntes vi skulle slutte med den kontakten og den opphørte noen dager, sÃ¥ hadde han glemt det. Fornuften min sier at jeg bør slette han fra mitt liv slik at jeg kan gÃ¥ videre, kanskje falle for en annen. Men det var fornuften...følelsene mine sier noe helt annet ðŸ˜Anonymous poster hash: 8494c...4ca Samme situasjon jeg og har vært i denne sommeren. Men han var ikke flyttbar men jeg er. SÃ¥ det var ingen problem. Jeg og ba om stans fordi jeg sÃ¥ at dette ikke var helt rett for han (en EU-mann - emosjonelt utilgjengelig) men det tok ikke mange timene før det datt inn Snap fra han. Det ble veldig slitsomt for meg. Hele tiden hÃ¥pe pÃ¥ mer fra han men samtidig vite at han ikke kunne gi meg mer. Jeg har vært ekstremt tÃ¥lmodig her. Ikke krevd noe tilbake. Til jeg til slutt sa at nÃ¥ mÃ¥ det bli enten eller her. Og da forsvant han haha. Men jeg savner fyren veldig mye. Anonymous poster hash: d18eb...28a
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 Da legger du alt ansvar på henne. Det er urettferdig. Du tester henne ut. Det er derfor vi er forsiktige. Vi faller oftere fortere enn menn, og så går det to-tre måneder med testing fra hans side der vi friker ut pga alle de miksede signalene fra dere.Anonymous poster hash: d18eb...28a Du forveksler meg med gutter som holder jenter på gress, rett og slett fordi de trenger de til å styrke sin egen selvfølelse. Akkurat det synes jeg er ganske egoistisk gjort.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #12 Skrevet 11. september 2015 Du forveksler meg med gutter som holder jenter på gress, rett og slett fordi de trenger de til å styrke sin egen selvfølelse. Akkurat det synes jeg er ganske egoistisk gjort. Godt å høre at ikke alle menn er slike som liker å ha damer på gress Anonymous poster hash: d18eb...28a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 er i en veldig lignende situasjon og kan si at det svir som faen! og det med at en har vondt betyr ikke at du er svak, men at du virkelig bryr deg om individet. jeg klarer ikke å fjerne jenta jeg møtte i sommer og ble madly in love with fra snap eller facebook. Hun fjerna meg fra snap og insta da 😢 mvh gutt 20.Anonymous poster hash: 40bad...80e
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Godt å høre at ikke alle menn er slike som liker å ha damer på gress Anonymous poster hash: d18eb...28a Nei, det er jo ikke rettferdig ovenfor den andre. Jeg har selv blitt holdt på gress og vet det er kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå